2JZ-GTE ja MS3 V3 kampiakselin anturi ongelma
Posted: Thu Sep 27, 2018 19:02
Onkos kukaan saanut pelaamaan alkuperäisellä 2JZ vr-anturilla MS2/3 v3 piirilevyllä (anturin ohm 2.3Kohm)
Nyt semmoinen ongelma että auto käy hyvin yms... mutta ennakko lähtee nousemaan kun kierrokset nousee
Potikoiden säätö ei auta oikeestaan mitään paitsi kun on säätänyt liikaa ei lähde käymään enää ei signaalia
Ilmeisesti pitää alkaa vaihtaan toinen vr-anturi bosch opel/bmw/volvo....(500ohm) hall-anturia ei sen takia kun kierrätetään pitkälle moottoria 10000rpm
Nyt semmoinen ongelma että auto käy hyvin yms... mutta ennakko lähtee nousemaan kun kierrokset nousee
Potikoiden säätö ei auta oikeestaan mitään paitsi kun on säätänyt liikaa ei lähde käymään enää ei signaalia
Ilmeisesti pitää alkaa vaihtaan toinen vr-anturi bosch opel/bmw/volvo....(500ohm) hall-anturia ei sen takia kun kierrätetään pitkälle moottoria 10000rpm