Page 1 of 1

Peugot 309 1.9 gti, LE2 jetronic ja ATSpark Lite

Posted: Thu Jun 21, 2018 5:59
by 309i
Kyssäriä 24-1 triggeri kiekon, sytytyskulmasta, olisiko 80 ast, EYKK, ok?. Ruuttapuolen hoitaa toistaiseksi LE2 jetti. Saan auton käynnistymään, mutta ei jää käymään tyhjäkäyntiä. Tunerstudion sytytys arvoja muuttamalla, siltikään ei jää käymään tyhjäkäyntiä. Autossa on vw:n hukkakipinä puola.

Re: Peugot 309 1.9 gti, LE2 jetronic ja ATSpark Lite

Posted: Sun Jun 24, 2018 16:03
by 309i
Mikähän "singaali" jää puuttumaan?, kun ei jää käyntiin.

Re: Peugot 309 1.9 gti, LE2 jetronic ja ATSpark Lite

Posted: Sun Jun 24, 2018 19:46
by Masi_K
Entiedä mistä Le/Lu ruiskut kierrostiedon ottaa. Mut onko sulla oma triggeri nyt atsparkille ?

Re: Peugot 309 1.9 gti, LE2 jetronic ja ATSpark Lite

Posted: Sun Jun 24, 2018 20:46
by 309i
On oma triggeri, ottaa 24-1 pyörästä.

Re: Peugot 309 1.9 gti, LE2 jetronic ja ATSpark Lite

Posted: Sun Jun 24, 2018 20:57
by Turbiini
Mistäs se le ottaa?

Re: Peugot 309 1.9 gti, LE2 jetronic ja ATSpark Lite

Posted: Sun Jun 24, 2018 21:06
by 309i
kampuran hihnapyörältä.

Re: Peugot 309 1.9 gti, LE2 jetronic ja ATSpark Lite

Posted: Mon Jun 25, 2018 7:31
by ArttuH
Ota logi ja laita jakoon. Sitten pystyy sanomaan ainakin jotain varmaksi. Ilman menee ihan täydeksi arvailuksi näillä tiedoilla...

Re: Peugot 309 1.9 gti, LE2 jetronic ja ATSpark Lite

Posted: Mon Jun 25, 2018 8:47
by hukka
Mitähän ennakoita sulla on kartassa?
Ootko tarkistanut lampulla ennakon?

Re: Peugot 309 1.9 gti, LE2 jetronic ja ATSpark Lite

Posted: Mon Jun 25, 2018 10:24
by 309i
EYKK 40 ast. Image

Re: Peugot 309 1.9 gti, LE2 jetronic ja ATSpark Lite

Posted: Thu Aug 16, 2018 18:53
by 309i
Pösö jää käyntiin nyt, vaatii sytkäpäätteen ja entisen puolan "kuormaksi". Käy nyt siististi tyhjäkäyntiä, ja kierroksilla "ruputtelut" jääneet pois. Entinen puola ei juuri enää mitenkään osalistu koneen käyntiin.