Page 1 of 1
ev1 suuttimet
Posted: Sat Jul 01, 2017 18:58
by keku79
moi. eli näitä ei saa enää säätöihin ollenkaan.. kaikki on kokeiltu.. silti käy miten sattuu.. eli 870cc ev1 suuttimet c20ne turbo moottorissa ja siittimet on 1 reikäsiä.. pitäiskö ne päivittää?? yli 12.5afr ei käy sitte yhtää
Re: ev1 suuttimet
Posted: Sat Jul 01, 2017 21:48
by MrFairlane
Mikä MS? Paljon req fuel?
Re: ev1 suuttimet
Posted: Sun Jul 02, 2017 17:38
by keku79
ms2v3 req fuel on 3.8 muistaakseni.. dt on kokeiltu suuntaan jos toiseen.. jännite on kalibroitu.. vähentää bensaa ton 12.5 afr laihemmaks niin alkaa kierrokset humppaamaan ja moottorista kuuluu plop plop ääni bensan paine on 2bar alipaineen kans.
Re: ev1 suuttimet
Posted: Sun Jul 02, 2017 21:55
by MrFairlane
Onko injector staging alternating ja kuinka monta squirttausta per kierros?
Ja onko ongelma vain tyhjäkäynnillä?
Onko suuttimia mitattu?
Re: ev1 suuttimet
Posted: Mon Jul 03, 2017 3:54
by keku79
on stagin käytössä ja 2 ruiskausta per kierros. tää on gelma on pelkästään tyhjäkäynnillä.. en oo mitannu suuttimia.
Re: ev1 suuttimet
Posted: Mon Jul 03, 2017 20:50
by MrFairlane
Kannattaisi laskea purkkiin pienillä aukioloajoilla ja katsoa että täyttyvät tasaisesti.
...ja sitten se perinteinen eli kiihdytysrikastus pois ja kokeilee sitten.
Re: ev1 suuttimet
Posted: Mon Jul 03, 2017 20:58
by keku79
mitkähän olis hyvät arvot testata näitä suuttimia? kiihdytys rikastus on ollu pois päältä kokoajan
Re: ev1 suuttimet
Posted: Mon Jul 03, 2017 22:00
by MrFairlane
Se mistä löytyy se tyhjäkäynti. Tietenkin kannattaa kokeilla pienin mahdollinen aukioloaika jolla räkii vielä tasaisesti ja jos se on alle tyhjäkäyntiaukioloaikojen niin hyvä. Tuolla lailla voi myös testata pienimmän toimivan bensanpaineen.
MS2 pitäisi olla aika tarkka ettei tuon pienen req fuelin takia säätötarkkuus heikenny, mutta siitä on sen verran aikaa kun olen sitä ihmetellyt etten ole varma.