Nyt ollu melkein vuoden mega paikallaan ohjaamassa vain ruiskutusta, senkin kanssa sain pitkään opetelella että sain toimimaan. Olen ollut sen toimivuuteen tyytyväinen, mitä nyt säädöissä vieläkin parantamisen varaa, mutta nyt tuli ajatus, jos luopuisi väljästä jakajasta ja laittaisi megan hoitamaan myös sytytyksen. Ajatuksena olisi käyttää 12-1 triggeriä, hall-anturia ja VAG 032 905 106B hukkakipinä puolaa.
Löysin netistä tälläset aika selkeet ohjeet suomeksi, kun tuli kouluaikoina laiskasti istuttua englanninkielen tunneilla. http://www.veewee.net/Megasquirt/megasq ... irilevylle
Mutta luin täältä kyseiseen puolaan liittyvän keskustelun läpi ja ilmeisesti tämä kytkentä olisi parempi? http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_ ... Up_V22.JPG
Noissa veewee.net ohjeissa käytetään Honeywell hall-anturia, onko toimiva? Löysin juttua et Cherryn anturi olisi parempi, hinta niissä taitaa olla sama, mutta muuttuuko kytkentä?
Sit vielä kierrolukumittarin kytkentä mietityttää. Mittarina siis autogaugen mittari joka toimii puolan miinuksesta. Ilmeisesti vaatii toimiakseen "relekytkennän", ohjeetkin löysin. http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_ ... m#tachoout En vain tajua miltä pinniltä toi lähtö otetaan, jostain ymmärsin että X5 pinnistä sen voi ottaa?
Niin ja sit vielä muutoksiin tarvittavista vastuksista. Ohm määrät kyllä ymmärrän, mutta kun noita vastuksia on eri watti määrillä. Minkä wattisia olette käyttäneet, riittääkö 0,6W?
Siinä olisi taas useampi toinen toistaan tyhmempi kysymys, mutta ehkä tämänkin asian opin jonain vuonna
