Page 1 of 1

Trigger angle 30 APuuuva

Posted: Sun Nov 29, 2015 21:14
by erkkaz
Elikkä auton on volvo b230et 4syl protopartsin mega valmis sarja jossa on hukkakipinäpuola 36-1 trikkerillä ja nyt moottorin ollessa yläkuolokohdassa on anturi 6nnessa hampaassa puuttuvan jälkeen... trigger angleksi kun laitan 30, ennakko hukkakipinälampulla näyttää 0 kartan ollessa myös 0, eli eikö se nyt ole kohdillaan. onglema on se että karttaan alipaine alueelle ei saa 30 asteen tai yli menevää ennakkoa ku polttaa sulakkeen millä asetuksella ton voi korjata? voiko millään ? :?: :?: :shock:

Re: Trigger angle 30 APuuuva

Posted: Mon Nov 30, 2015 11:41
by Jonska
Kokeileppa trigger angle 60

Re: Trigger angle 30 APuuuva

Posted: Mon Nov 30, 2015 19:14
by Masi_K
Muuta anturin ajoitus yhdeksänteen hampaaseen niin saat trigger angen 60 asteeseen. Sitten saat noin 50 astetta sytytys ennakkoa. Mega kuin muutkin motoriohjaimet vaativat noin 10+ astetta aikaa ennakon laskemiseen.

Re: Trigger angle 30 APuuuva

Posted: Mon Nov 30, 2015 22:11
by erkkaz
joo pitää kääntää. voiko toi vaikuttaa johonki muuhunki asiaan ku siihen ettei saa ennakoa paljoa, ku tuntuu jotenki toimivan hassusti ei pysy tasakaasullakaan, vai johtuuko siitä jos on liian laiha seos :idea:


[URL=http://s1122.photobucket.com/user/erkka ... 6.jpg.html]Image

pitää varmaan tehä sellanen homma et tehä dampperiin kokonaan uusi kiilaura ja sitten saaa koko pyörää käännettyö koska toi triggerin pulttijako tuskin osuu kohdalleen ku seon siihen itte laitettu :mrgreen:

Re: Trigger angle 30 APuuuva

Posted: Tue Dec 01, 2015 18:36
by Masi_K
Vr anturin napaisuus väärinpäin jos kiinteäksi asetettu ennakko ei pysy paikallaan.