O: 12v magn.venttiili, ahtop.kello 2-lähtöinen
Posted: Mon Nov 10, 2014 23:50
Ehjäyksessä ahtopaineohjaus 90-luvun alusta Pectelin PCS yksiköllä mahdollisimman alkuperäiseen kuosiin. Vanhan liiton juttuja siis.
Tarve toisesta magneettiventtiilistä (kolme lähtöä),12v. Alkuperäinen on CompAir:n Maxam Series 5.
Uusina ei saane enää. Reijät sisuksissa luokkaa noin 4 mm. Suoraohjattu(?) venttiili mallia kantti kertaa kantti (alaosan koko noin 30x30x25 ja päällä kiinteänä pystyssä solenoidiosa 30x30x40. 2 lähtöä alaosassa, 1 suoraan ylöspäin, läpi solenoidin, sisäkierteet luokkaa 9 mm eli tuumaiset kai)
1 tarvitaan lisää, tai pari asiansa hoitavaa teollisuusmallia, ei niitä saab-cosworth-rsturbo tms. muovipurkkeja
Perinteinen hukkaportin kello mutta kahdella painelähdöllä (1 kalvon molemmin puolin), kaikki huomioidaan Forgesta Garretin omaan.
Mieluiten soitot,tai txt.
O4OO 633 5OO
Tarve toisesta magneettiventtiilistä (kolme lähtöä),12v. Alkuperäinen on CompAir:n Maxam Series 5.
Uusina ei saane enää. Reijät sisuksissa luokkaa noin 4 mm. Suoraohjattu(?) venttiili mallia kantti kertaa kantti (alaosan koko noin 30x30x25 ja päällä kiinteänä pystyssä solenoidiosa 30x30x40. 2 lähtöä alaosassa, 1 suoraan ylöspäin, läpi solenoidin, sisäkierteet luokkaa 9 mm eli tuumaiset kai)
1 tarvitaan lisää, tai pari asiansa hoitavaa teollisuusmallia, ei niitä saab-cosworth-rsturbo tms. muovipurkkeja

Perinteinen hukkaportin kello mutta kahdella painelähdöllä (1 kalvon molemmin puolin), kaikki huomioidaan Forgesta Garretin omaan.
Mieluiten soitot,tai txt.
O4OO 633 5OO