Page 1 of 1
toyota 2t efi
Posted: Thu Mar 27, 2014 0:05
by toypower
eli oon pikkuhilijaa tohtimas kokeilla tuota ruiskujen ihmeellistä maailmaa kaasareiden sijaan ja vähän meinaa olla peukalo keskellä kämmentä noiden antureiden kans elikkäs koneena toyota 2t johon miettiny läppärunkoja (mahd moottoripyörä) mutta mites ilmamäärän mittaus/lämpötila? sytkä pysyy vielä toistaiseksi vakiona ja vaihtuu sitte myöhemmin ahtamisen myötä joten mitenkäs tuon pelkän ruutan saa ny toimimaan läppärungoilla. jonkisortin lambdoja löytyy suuttimia useemmasta toitsun koneesta yms random sälää. lähinnä tuo ilmamäärän mittaus/lämpötila anturi touhu mietityttää jotta mihin sijoittaa... kaikki mahd vinkit olis tarpeen. kiitos ja anteeksi

Re: toyota 2t efi
Posted: Thu Mar 27, 2014 6:27
by Puuhastelija
Ilmamäärää ei tarvii mitata sen kummemmin, kun vastaava asia hoidetaan joko Imusarjan paineanturilla (MAP anturi) tai sitten kaasuläpän asentoanturilla (TPS anturi).
Imuilman lämpötilan mittaat imutorvien etupuolelta jostain kohdalta.
Moottorin lämpö jostain termostaatti koteloon ennen termostaattia laitettavalla anturilla.
Re: toyota 2t efi
Posted: Wed Apr 02, 2014 10:37
by toypower
Kuinkahan pärjää tuolla ms1 v2.2 pelkän ruutan ohjaus ku budjetti härpäkettä väsää? Auto pääasiassa pelkässä kesäajossa.
Re: toyota 2t efi
Posted: Wed Apr 02, 2014 19:10
by MrFairlane
toypower wrote:Kuinkahan pärjää tuolla ms1 v2.2 pelkän ruutan ohjaus ku budjetti härpäkettä väsää? Auto pääasiassa pelkässä kesäajossa.
Saa sen toimimaan paremmin kuin kaasarit kunhan jaksaa puljata.