Page 1 of 1

suorasytky

Posted: Mon Sep 26, 2005 19:13
by supi
Moi,

Onko tietoa että joku olisi tehnyt squirttia 3:lle päätekivelle (noi mosfetit siis) niin että sairi rakennettua 6 syl autoon suorasytkyn 3:lla tuplapuolalla ja poistettua jakajan ?

Kuinka paljon koodia tarvitsee portata että ohjelmisto tuki ko kombinaatiota...en osaa henk koht koodata ja tarvitsin työmäärästä jo toteutuksen vaativudesta koodin osalta arvion.

Kaikki vinkit tästä aiheesta tervetulleita

Ko juttua mietitty vanhan 911 carreran 3.0 mottiin jossa tarkoitus korvata mekaaninen ruisku sekä mahdollisesti sytkäpuoli squirtilla vaikka tuo ym ajatus ei lentäisikään suorasytkyn osalta.

Posted: Mon Sep 26, 2005 19:43
by Masi_K
Volvon tinakuutosessa on käytetty Boschin 0 227 100 203 puolaa. Minkä pitäisi olla 6 napainen. Siihen vaan sitten loput kikkareet.

Posted: Tue Sep 27, 2005 11:43
by TKi
Miksi ei käyttäisi Fordin 6 napasta EDISsiä ?? Eiks se olis kaikkein yksinkertaisin. Jenkeissä tällainen on jo tehty Porschen kutoseen. Löytyy Pelican Partsin foorumista nimi(merki)llä Mike Bonkalski.

ps. Mikä on volvon "tinakutonen" ??

Posted: Tue Sep 27, 2005 13:06
by Masi_K
TKi wrote: ps. Mikä on volvon "tinakutonen" ??
Alumiini suora 6. kone. :D Eli mikä on 960 ja periaatteessa myös s80 pellin alla.

Posted: Wed Nov 02, 2005 20:55
by Höylä
mulla olis sama haave, kuin supilla, eli mulla on 3 tuplapuolaa koneessa valmiina (eli moottorin vakio sytytys systeemi käyttää hukkakipinä systeemiä)

ja moottori on mitsu sigman 3.0 L 24 valve V6

Posted: Thu Nov 03, 2005 14:05
by JesseT
Eli jos kysymykseen vastataan, niin koodiin ei tarvitse kajota tekee tuon sitten EDIS:llä tai COP:lla.