Vr-anturin asemointi ja wheeldecoder
Posted: Sun Feb 09, 2014 21:32
Autosta on muutettu nyt jakaja sytkältä trikkeripyörälle 36-1 Fordin VR-anturilla. Säätöohjelma on on nyt tunerstudion koko versio.
Eli kokoonpano on toteutettu näin: 36-1 pyörä, vr-anturi joka on samassa kohtaa kuin tdc merkki eli hammas on samassa kohtaa myös.. Puuttuva hammas on anturista laskettuna 9:s hammas. eli 90astetta.
Mega ohjaa sitten hugon kiveä joka vastaa boschin 200 loppuista ja hukkakipinäpuola on boschin 407.
Nyt pitäisi saada varmuus onko nuo wheeldecoder asetukset oikein.. pos A 3, return 8, pos B 21, return 26. Triggerangle 60. time based asetus on valituna.
Auto hörähtää välillä parilla käymään pirun vaikeasti, mutta välillä ampuu kunnon jytkyjä putkeen.. eli kerää soppaa ja jysäyttää.. Kuitenkin irtotulpalla on kokeiltu, että joka pytylle tulee kipinää.. Ja sytkä on 1-3-4-2 toyotan kone, joten puolan tulpan johtojen järjestyksen voi myös laittaa näkyville. Nyt on kytketty suoraan puolan lukemiin luottaen..
Eli kokoonpano on toteutettu näin: 36-1 pyörä, vr-anturi joka on samassa kohtaa kuin tdc merkki eli hammas on samassa kohtaa myös.. Puuttuva hammas on anturista laskettuna 9:s hammas. eli 90astetta.
Mega ohjaa sitten hugon kiveä joka vastaa boschin 200 loppuista ja hukkakipinäpuola on boschin 407.
Nyt pitäisi saada varmuus onko nuo wheeldecoder asetukset oikein.. pos A 3, return 8, pos B 21, return 26. Triggerangle 60. time based asetus on valituna.
Auto hörähtää välillä parilla käymään pirun vaikeasti, mutta välillä ampuu kunnon jytkyjä putkeen.. eli kerää soppaa ja jysäyttää.. Kuitenkin irtotulpalla on kokeiltu, että joka pytylle tulee kipinää.. Ja sytkä on 1-3-4-2 toyotan kone, joten puolan tulpan johtojen järjestyksen voi myös laittaa näkyville. Nyt on kytketty suoraan puolan lukemiin luottaen..