Page 1 of 1
nissan 1.8t
Posted: Sun Sep 25, 2005 13:28
by _teukka_
oiskohan kellään tietoa kyseisen/vastaavan auton squirttaamisesta? ruiskun osaltahan sen pitäisi hoitua suht helposti, mutta entässytkät..miten noiden sytkien kanssa kannattaisi alkaa toimia kun niitähän on ne neljä erillistä puolaa..

Posted: Tue Nov 01, 2005 19:34
by starlet13
mulla on sama ongelma et saako sitä ca18det alkuperäistä sytytystä toimimaan ton ms kans kuinkaa vai pitääkö suosiolla tehä siihen jonku toisen auton suora sytty (esim Ford)

Posted: Tue Nov 01, 2005 20:20
by jani
Eikös tuolla megan jenkkisivuilla ole jokin nissanin sytsteemin kaavio
Posted: Fri Mar 24, 2006 1:54
by starlet13
no onko kukaa tietoinen et onnistuuko se sytyn ohjaus

ja jos joku on löytäny ton jenkkisivuston mis siitä puhuraan niin saisko linkin

kiitos...
Posted: Fri Mar 24, 2006 11:19
by jani
Posted: Mon Mar 12, 2007 11:09
by Janitos
onkos tuohon nissanin ca18et koneeseen sitten sytytyksen ohjauksen ohjeita??
Posted: Mon Mar 12, 2007 11:28
by volvoman
Ekaks pitäis tietää millanen triggeripyörä siellä on alunperin, vai onko kuten monessa japsissa, eli kampuralla yks hammaspyörä, ja sit nokalla 1hammas/kierros.
Sitten pitäis tietää onko siellä HALL vai VR-anturi...
Sen jälkeen puolat, että ovatko sisäänrakennetuilla transistoreilla (3-5 johtoa, +, -, ohjaus), vai vain "tyhmiä", eli + ja - (2-johtoa).
Jos puolat ovat "tyhmiä" tarvitaan esim. VB921:set "virranvahvistimiksi", ja jos ovat transistoreilla, niin ohjaus ylösvetovastuksella megan levyltä suoraan LED ulostuloilta.
Posted: Tue Mar 13, 2007 8:54
by Janitos
Täs on tuon nissanin ca18et koneen.
SYTYTYSJÄRJESTELMÄ
Sytytyspuola: Merkki:Hitachi
Sytytyspuola: Tyyppi:C6R-246
Sytytyspuolan jännite navalla: + etuvastuksen kanssa V: 11,0
Ensiökäämin Resistanssi: Ohm:1,3-1,7
Toisiokäämin Resistanssi: Ohm:6800-10200
Virranjakaja (ECM): Merkki:Hitachi
Sytytysjärjestys: 1-3-4-2
Viritysolosuhteet:
Sytytyksen Ajoitus - Perusenn. EYKK: Moottori/rpm:15±1/750
Sytytyksen Ajoitus - Vaihtoehtoinen: Moottori/rpm:AT=15±1/800
Sytytysennakon Tarkistus: Moottori/rpm:ECM controlled
Posted: Sun Apr 06, 2008 10:21
by jannu5
nissanin puolat ovat 3 napaisia et noissako voi nähtävästi olla trankut?et jos trankut löytyvät nii eikö tartte sytkäkiviä?