Page 1 of 1

Microsquirt + VAG 032 905 106B puola = asetukset?

Posted: Sat Jul 20, 2013 16:37
by Tate
Eli Microsquirt asennettuna autoon ja VAG 032 905 106B tarvike suorasytytyspuola.

Image

Hiukan tarvitsisin selvennystä asetuksiin Tunerstudiossa.

Ignition output capture = falling edge / rising edge?

Cranking trigger = calculated /trigger return / trigger rise ?

Coil charging scheme = standard coil charge / edis / edis multispark ?

Spark output = going high (inverted) / going low (standard) ?

Tuon ilmeisesti voi testata myös sytytysvirrat päällä puolan liittimestä että asetukset puolalle on oikein?

Pitääkö sytytysvirrat päällä Spark A:ssa ja B:ssä olla 0V vai 5V?

Re: Microsquirt + VAG 032 905 106B puola = asetukset?

Posted: Sat Jul 20, 2013 17:35
by JaniM
Tate wrote:
Hiukan tarvitsisin selvennystä asetuksiin Tunerstudiossa.

Ignition output capture = falling edge / rising edge? Riippuen anturista, VR yleensä rising

Cranking trigger = calculated /trigger return / trigger rise ? Missäs valikossa tuo oli? Äkkiseltään tuu mieleen missä käytettiin.

Coil charging scheme = standard coil charge / edis / edis multispark ? Standard

Spark output = going high (inverted) / going low (standard) ? HIGH

Tuon ilmeisesti voi testata myös sytytysvirrat päällä puolan liittimestä että asetukset puolalle on oikein? Jep

Pitääkö sytytysvirrat päällä Spark A:ssa ja B:ssä olla 0V vai 5V? Pitää olla 0v. Puola kärähtää samantein, jos väärin.
Mikäs Tuneri versio, kun omasta en löytänyt kaikkia.

Re: Microsquirt + VAG 032 905 106B puola = asetukset?

Posted: Sat Jul 20, 2013 17:56
by Tate
Tunerstudio on ostettu ja versio v.2.0.8

Kiitoksia avusta Jani!

Re: Microsquirt + VAG 032 905 106B puola = asetukset?

Posted: Tue Jul 23, 2013 17:28
by Masi_K
Joo tuon nimeomaisen puolatyypin saa savuamaan todella helposti :( nimimerkillä 3 eri syistä savunnutta.. Asetusten ollessa oikein, kestää kuitenkin hyvin moottorin lohkossa kiinni.