Eikös penkin pitäjä sitten saa säädettyä sitä?
katot vaan et perussäädöt on kaikki kunnossa ja että auto käy ja kiertää. Yleensä kyllä penkin pitäjä sit säätää bensan ja sytytyksen kohdalleen, kun katselet itse sujuvasti sivusta

ja jos pyydät niin säätää varmasti myös kiihytysrikastuksenkin. Mut jos on jotain ongelmia autossa tai megan toiminnassa, niin ei se sit pysty säätämään eikä kannata edes lähtee penkkiin yrittämään.
Varmista ennen penkkiin menoa et perusasiat on kunnossa:
- Sytytysennakko pitää paikkansa kartan kanssa. (varmista ajoituslampulla)
- RegFuel, Dwell, suuttimien ded time, asetukset on kohdallaan. Ynnä muut, mitä niitä nyt sitten onkaan.
- kierrostieto on kunnollinen koko kierrosalueella
- lämpötila-anturit pitää paikkansa eikä ole häiriötä
- TPS anturi on kalibroitu ja ei ole häiriöitä
- Penkin pitäjällä on yleensä oma seosmittari (kysy tarviiko pakoputkessa olla sille valmiina paikka vai mittaako putken päästä)
- Mittaa Bensapumpun tuotto (riittääkö varmasti halutuille tehoille)
Ei nyt äkkiseltän tuu muuta mieleen. Lisätköön muut vielä listaan asioita.