Page 1 of 1

Onko kukaan squirtannu nissanin 1.8 turboa?

Posted: Tue Sep 13, 2005 18:48
by bmwe21
Eli siis pitäis saada hoidettua ruiskutus ja sytkä. sytkä mielellään orkkis puolilla (4 kpl kannessa) ja anturilla. Ruiskutus on kyllä jo hallussa tosta omasta bemusta... Nisuun tarvis myös n. 3bar mapin, ei siis mikään mopo kyseessä. Että jos vaan joku tietää tosta nissanin sytytystsydeemistä ja osais vaikka piirtää kytkentäkaavion, niin olisin todella iloinen!

Posted: Sun Sep 18, 2005 20:18
by bmwe21
Ilmeisesti ei siis? onko kukaan tietoinen tosta sytkän toiminnasta edes? Lähinnä kiinnostais anturin tyyppi/ yhteensopivuus squirttiin ja niiden puolien kytkentä!

Posted: Fri Feb 16, 2007 20:13
by Janitos
Mullakin olis tuo nissani silvia 1,8et koneen squirttaaminen..
tietäis vaan miten tuon jakajan saa säädettyä megasquirtilla...


Sytytyspuola: Merkki:Hitachi
Sytytyspuola: Tyyppi:C6R-246
Sytytyspuolan jännite navalla: + etuvastuksen kanssa V: 11,0
Ensiökäämin Resistanssi: Ohm:1,3-1,7
Toisiokäämin Resistanssi: Ohm:6800-10200
Virranjakaja (ECM): Merkki:Hitachi
Sytytysjärjestys: 1-3-4-2
Viritysolosuhteet:
Sytytyksen Ajoitus - Perusenn. EYKK: Moottori/rpm:15±1/750
Sytytyksen Ajoitus - Vaihtoehtoinen: Moottori/rpm:AT=15±1/800
Sytytysennakon Tarkistus: Moottori/rpm:ECM controlled