Tästä ei kovin paljoa ole kerrottavaa, mutta ihan mukavasti tuo on pelannut joulusta asti.
Imukanavia täytelty ja kaiveltu, palotiloja täytetty ja muotoiltu. Pakokanavat vakiot, ohjurit lukittu sokilla. Nokat teki E. Laaksonen vakioista hiomalla ja vakio hydraulinostimet lukittu ja muutettu palasäätöisiksi.
Peltipakosarja mallia martelius, imusarja kaasuläppineen vakio ja suuttimet vakiot. Moottori on muuten vakio osilla koottu, tosin rengastettu ja laakeroitu. OHC:n vakio asetelma ja sintterilevy, vauhtipyörä etuveto escortista, koska painaa vakiona reilun kolmasosan sierran vakioon nähden. Porattu uusi jako kytkimelle, kevennetty ja tasapainotettu.
Semmonen siittä nyt tuli, jos ens talvena virittelis siihen jonkunlaiset läppärungot ja teettäs uudet nokat...
Huippuvääntö n. 195nm / 4000-4500rpm ja huipputeho 165hp / 7000rpm. Rajotin 8000rpm, koska se vaan kulkee paremmin kun antaa laulaa kellon täyteen, vaikka vähän teho jo laskeekin tossa 8000 kierroksella.
Mega:
MS1, v3.0. Ei modauksia, kortin oma vr-muunnin käytössä ja auton alkuperäinen ruiskun johtosarja käytössä, välissä on adapterijohto. Sytytyspääteaste on kiinalainen näkemys boschin 0 227 100 200 modulista ja vain toinen kanava on käytössä.
Auto on ruma ja mätä, leima loppuu tässä kuussa... Menestys kuitenkin jollain tasolla.
Sierra DOHC 2.0 8V n/a @ 165hp
Moderator: Masi_K