Page 1 of 1

mega ja saab 9000 suora sytkä,

Posted: Wed Feb 15, 2012 21:13
by utularacing
Moro.

Olis tarkotus fiestaan upottaa 9000 saabin 2l 16v turbo tekniikka ja ruuttana käyttäisin jo paikoillaan olevaa ms1 ruuttaa jossa modaus jo edikselle mutta tässä olisi oiva tilaisuus käyttää saabin omaa suoraa sytkää ja kysynkin että onko jollain käsitystä että mikä mahtaa olla saabin sytkän kytkentäkaavio? eli onko kukaan tehnyt moista aiemmin ja olisi kokemuksen syviä rintaääniä kyseiseen operaatioon.

Kiitos jo etukäteen.

Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,

Posted: Thu Feb 16, 2012 8:40
by teg
Mikset laita saabin omaa trionic järjestelmää? Siihen on mainiot säätötyökalut ilmaiseksi saatavilla...

Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,

Posted: Thu Feb 16, 2012 19:16
by utularacing
onko tossa vm 89 9000 saabissa jo trionic? ja mistä saan tarvittavat kaapelit moiseen boxiin?
ja moisen boxin kytkentäkaavion.

Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,

Posted: Thu Feb 16, 2012 22:49
by teg
93 on tainnut ensimmäinen trionic tulla. Tosin moottorissa ei kai suurempaa muutosta ole? Boksin kytkentäkaaviota et tarvitse kun käytät siihen kuuluvaa johtosarjaa. Täältä voit lukea tarvittavasta kaapelista ja muustakin: http://www.trionicsuites.com/.

Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,

Posted: Fri Feb 17, 2012 22:03
by Vauhtivaunu
Ei taida tuo Trionicin ohjelmointi olla ihan aloittelijan puuhaa?

Kattelin vaan nopeasti noita dokumentteja ja näytti vaativalta :?

Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,

Posted: Sat Feb 18, 2012 11:47
by teg
Jaa'a... minun mielestä se näyttää helpommalta kuin megan säätö :) Trionic suitessa on jopa kaikenlaisia wizardeja ja dokumentointiakin.

Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,

Posted: Mon Apr 16, 2012 18:14
by Olper
Vähän myöhässä kirjoittelen mutta kirjoitellaan kuitenkin =)

vuonna 93 tuli ensimmäinen trionic. Käytännössä vm 94 ja uudemmissa on trionic. Ymmärtääkseni trionic tuli samaan aikaan kuin niinsanottu lyhytlohko. Eli 94 ja uudemmat B204 ja B234 ovat niinsanottuja lyhytlohkoja, joihin käy GM:n vaihdelaatikot. Lyhytlohkossa on huomattavasti paremmin virtaava kansi ja vaihdelaatikoita paremmin saatavilla.. Trionic on kyllä pätevä systeemi! Siinä on muunmuassa nakutusta tarkkaileva boost control.