Page 1 of 1

Megasquirt alkuperäisen ruiskun tilalle

Posted: Sat Sep 03, 2005 9:23
by Volvo 164
Mul on -87 Camry 2.0 GLI ja aattelin et jos laittais alkuperäisen ruiskun tilalle Megasquirtin. Onko jollain kokemuksia että miten vaikuttaa kulutukseen tai tehoihin ja miten suuri työ tuossa on?

Epäilen ettei paljoa mihinkään vaikuta, eli ei olis mitään järkeä mut aattelin kuitenkin kysästä. Auton nykyinen kulutus on n. 6.5 litraa satkulla eli pienellä menee jo nyt, mut pienempi kulutuskaan ei haittais. :wink:

Tää olis myös kokeilua, tarkoitus olis laittaa Megasquirt mun harrastepeliin jossain vaiheessa kun saan auton muuten kuntoon. Harrasteena on -69 Volvo 164 ja siinähän on toi B30 (3 litranen suora kutonen).

Posted: Sun Sep 04, 2005 9:39
by Masi_K
Mielummin laitat siihen Volvoon. Tai no, miksei molempiinkin.
Hommassa on aikamoinen piuhasouvi, myöskin silloin jos vaan modaa alkup. ruiskun johtosarjan. Lisäksi muut imusarjan ja kaasuläpän mahdolliset muokkaukset. Et ei ole ihan yhden illan juttu.

Posted: Sun Sep 04, 2005 11:28
by Volvo 164
Niin hiukan ajattelinkin. Jos nyt ostan megan tohon mun Volvoon ni onko itse boksin ostossa jotain huomioitavaa. Konehan on toi rivi kuutonen ja alkujaan kaasarilla. Imusarjan teen itse ja anturit sekä muut oheishilppeet hommaan sitä mukaa kun rakennan. Tarkoitus olis laittaa myös turbo ja suorasytkä. Sytkän ajattelin lainata esim. Suprasta. Varmaan noista ohjeistakin selviää aika paljon, en oo vaan vielä lukenut. :oops: