bmw e21 lysholm
Posted: Fri Sep 16, 2011 17:42
Tämä olis sitten järjestyksessä jo toinen menestys tarina megalla..
perusta on bemarin e21 315 piikkikeula. alusta jarruineen on päivitetty 320/323 vastaavaksi.
moottori on vanhalohko m10 2.2l 8venttiilinen 46/41 venttiileillä,nokka-akseli dr schric 304 mallin.kugelfisher imusarjalla ,43mm sisäreijällä olevalla lyhyellä peltisarjalla ja lysholm 1200ax remmiahtimella.
vaihteisto on gm th-350 räikällä ja 8" turbiinilla. stall 4000rpm
moottorin sisustassa keraami mahlet ja h.profiili veivit ,näistä ei vielä kokemusta oo aiemmin..
lysholmin "hukkaporttina toimii boostcontrollilla pwm ohjattu dump valve.
sytytys laitettu vr-anturilla ohjaamaan vw-hukkakipinä puolaa,trikkeröinti 36-1 kammen päästä.
ohjauspurkkina toimii vielä ms1.2.2 megaview näytöllä.
ensitestit tullaan ottamaan vielä ennen lumien tuloa
perusta on bemarin e21 315 piikkikeula. alusta jarruineen on päivitetty 320/323 vastaavaksi.
moottori on vanhalohko m10 2.2l 8venttiilinen 46/41 venttiileillä,nokka-akseli dr schric 304 mallin.kugelfisher imusarjalla ,43mm sisäreijällä olevalla lyhyellä peltisarjalla ja lysholm 1200ax remmiahtimella.
vaihteisto on gm th-350 räikällä ja 8" turbiinilla. stall 4000rpm
moottorin sisustassa keraami mahlet ja h.profiili veivit ,näistä ei vielä kokemusta oo aiemmin..
lysholmin "hukkaporttina toimii boostcontrollilla pwm ohjattu dump valve.
sytytys laitettu vr-anturilla ohjaamaan vw-hukkakipinä puolaa,trikkeröinti 36-1 kammen päästä.
ohjauspurkkina toimii vielä ms1.2.2 megaview näytöllä.
ensitestit tullaan ottamaan vielä ennen lumien tuloa