Page 1 of 1
Sytkän testausta simulaattorilla. Paha ropleemi.
Posted: Thu Mar 31, 2011 17:50
by Ears
MS1 V3.0.
Boksi koottu ja modaukset tehty. Sytkä -203 ja -407 hukkakipinäpuolalla. Sytkälähdöiksi valittu D14 sparkA ja D16 sparkB. Ongelma on seuraavanlainen.
Kun valittu distributor asetuksista pelaa a lähtö moitteetta mutta ei luonnollisesti b lähtö. Kun vaihdan asetuksiin generic wheel että näkisin myös tuon b lähdön, niin kierrokset katoaa eikä mega tunnista aikaisempaa kierroslukua ollenkaan. nopeasti potikkaa pyöräyttäessä vähän viisari värähtää.
Voiko tuolla simulla ajaa normaalisti kahta sytkä lähtöä pöydällä?
Tarvitseeko tuo Honeywellin halli tuota ylösvetovastusta koska manuaalissa ei siitä puhuta?
Mikä menee mehtään? Kiitos!
Re: Sytkän testausta simulaattorilla. Paha ropleemi.
Posted: Thu Mar 31, 2011 18:21
by Vauhtivaunu
"spark"-välilehdellä on "stim for wheel"-asetus. Kun laitat sen päälle, voit testata stimulla sen B-lähdön. Honeywellin hall (kuten muutkin hall-anturit) tarvitsee ylösvetovastuksen, mutta V3-levyn kasausohjeessa on maininta asiasta.
Muista että se -203 kivi on tarkoitettu kutoskoneeseen, joten sinun ei tule johdottaa kaikkia pinnejä vaan ainoastaan kaksi "kanavaa". Spark inverted tulee olla sille yksikölle "no"= ledit palaa kun mega on päällä mutta kierrosluku on nollassa. Voit mitata sytytysohjauslähdöt: niissä tulee olla 0v.
Re: Sytkän testausta simulaattorilla. Paha ropleemi.
Posted: Thu Mar 31, 2011 19:46
by Ears
Kiitokset pikaisesta vastauksesta!
Kaikki toimii nyt niinkuin pitääkin. Se vaan on hankalaa kun ei tiedä mitä tekee
Sytkälähöt pelaa ja flektin ohjauskytkentäkin. Pitää vielä lisätä se ylösveto.
Hommasin sen -203 kiven kun halvalla sain. Ompahan yks "vara" lähtö jos aito bosch sanoo sopimuksen irti...
Re: Sytkän testausta simulaattorilla. Paha ropleemi.
Posted: Thu Mar 31, 2011 20:01
by Vauhtivaunu
Muista myös ottaa se "stim for wheel" pois päältä kun olet testaillut. Jos se on autoa käynnistäessä päällä, voi tulla vaurioita.
Re: Sytkän testausta simulaattorilla. Paha ropleemi.
Posted: Mon Apr 11, 2011 14:46
by Ears
Vielä aiheeseen.
Oletteko tehneet erillisellä häiriösuojatulla kaapelilla tuon Hallin?
Vai ihan samalla kuin muutkin johdotukset?
Kuvissahan se on erillistä kaapelia.
Re: Sytkän testausta simulaattorilla. Paha ropleemi.
Posted: Mon Apr 11, 2011 21:22
by jake74
Ears wrote:Vielä aiheeseen.
Oletteko tehneet erillisellä häiriösuojatulla kaapelilla tuon Hallin?
häiriösuojatulla.
Re: Sytkän testausta simulaattorilla. Paha ropleemi.
Posted: Tue Apr 12, 2011 6:57
by Ears
Minkälaisella häiriösuojatulla?
Öflexillä, Datajamak? Pitääkö olla kierteytettyä va passaako vain suojasukalla oleva?
Kokemuksia ja vaihtoehtokaapeleita?
Re: Sytkän testausta simulaattorilla. Paha ropleemi.
Posted: Tue Apr 12, 2011 7:38
by JaniM
http://autotune.fi/tuote/197/kaapelisuo ... ttu-kupari
Laitat vaikka suojasukan kaapeleiden päälle.
Tai sit ostat valmiiksi suojattua kaapelia.
Re: Sytkän testausta simulaattorilla. Paha ropleemi.
Posted: Tue Apr 12, 2011 9:40
by teg