Page 1 of 1

4A-GZE vakio sytty toimimaan..?

Posted: Thu Jan 13, 2011 23:48
by Asteriks
Moro.

Mitenhä sais toimimaan tuon meka ohjauksella? joku rinnasti sitä 7m-gt syttyyn jossain.. joku linkki löyty http://www.powerflowracing.com/forum/to ... PIC_ID=360 sama syttyhän se persaattees, pari sylinterii lisää vaa. mut kuitenki, sais suorasytyn nätisti ku palikat löytys. 4Akee oli tarkotus laittaa. sen oma jakaja tyyppi ei oikeen oo luotettava, heittelee ennakot ja muutenki pätkii välil ikävästi.

-Mikko-

Posted: Fri Jan 14, 2011 22:38
by Asteriks
aika hiljasta taitaa olla ku löytyy vaa pelkkiä tyhjiä kyselyitä tästä aiheesta... :/

Posted: Sat Jan 15, 2011 1:33
by Benkku
No, helpommin ehkä mallispecifisiä apuja löytyy merkin/mallin foorumeilta esim.
http://forums.club4ag.com/zerothread?id=24644
http://www.diyautotune.com/tech_article ... ta_mr2.htm

Näyttäisi, että muuntajat ovat päätteettömiä, joten niitä lienee pystynee ohjaamaan millä tahansa ulkoisella, riittävän varausvirran mahdollistavalla puolan ohjaukseen tarkoitetulla pääteellä. Jos siis tuon vakion ignitorin implementointi/käyttö MS:n kanssa on hankalaa.
http://forums.club4ag.com/zerothread?id=52513
http://www.club4ag.com/faq_and_tech_pag ... %20DLI.htm
http://www.msextra.com/forums/viewtopic ... 02&start=0

Tuokin voisi olla yksi ratkaisu, tosin oem ignitor taitaa jäädä virattomaksi ts. ei tarvita.
http://www.diyautotune.com/diypnp/index.html
http://www.diyautotune.com/catalog/diyp ... p-390.html

Re: 4A-GZE vakio sytty toimimaan..?

Posted: Mon Jan 17, 2011 12:06
by Asteriks
hmm.. pitänee alkaa selvittään