Page 1 of 1

Holset HX35 Superit saapuvat ensi viikolla

Posted: Wed Oct 20, 2010 11:22
by kalle7876
Markkinoille saapuu HX35 Super !!
Kompressorisiipi: 54/77mm (Super profiili)

Turbiiniakseli: 55/65mm (12 siipeä)

Turbiinikotelo: 8cm2 single entry T3 laippa.

Laakeripesä: Vesijäähdytetty ( 4x16,5mm vesiliitokset)


Suorituskyky:
Kompressorin maksimi: ~0,43kg/sec @ pr2.9
Turbiini maksimi virtaus : ~0,15kg/sec @ pr3.0 (0% hukka) ***
Maksimi pyörintänopeus: 130.000
Suositellaan käytettäväksi 50-60mm hukkaporttia. Pienemmillä porteilla turbiinin vastapaine kasvaa, eikä tavoiteltua tehoa saavuteta. SuperHX35 on toimiva valinta kun etsitään 350-450hv sovellusta. HUOM! Ahtimella saavutettu Audi 1,8 t moottorista 512hv

Ahtimet saapuvat Suomeen aikaisintaan elokuun / syyskuun taitteessa. Tilaa omasi jo nyt , niin et jää ilman !

Ennakko tilaajalle pakopesän suoja kaupanpäälle, niin kauan kuin suojia riittää

750e (sis. tulevan 23% alv)
0400857781
http://www.kkdmotorsport.com

Posted: Sat Oct 23, 2010 11:59
by kalle7876
Eilinen dynotus vakio 200nissan + HX35 Super http://www.kkdmotorsport.com/kuvat/gall ... 753163.jpg

Posted: Sun Dec 12, 2010 11:59
by kalle7876
2.2 20v Audissa 533hv
Image

Posted: Thu Jan 06, 2011 13:42
by Aatu
Onkos noissa kuinka tehty veden kierron suhteen ? Siis onko laitettu vai jätetty liittämättä kokonaan.

Posted: Thu Jan 06, 2011 13:57
by kalle7876
Aatu wrote:Onkos noissa kuinka tehty veden kierron suhteen ? Siis onko laitettu vai jätetty liittämättä kokonaan.
Sekä että, itse suosittelen jäähdytyksen käyttöä