Page 1 of 1

ongelmia TBI VE tablen kanssa?

Posted: Sat Jun 19, 2010 1:49
by Sameen
onko kellään ollu vastaavaa ongelmaa että megatune laskee pienet % luvut TBI kanssa?
tyhjäkäynnillä näyttäisi olevan 20% paikkeilla vaikka luvun tarvitsee olla vähintään 50 lähteäkseen käyntiin? vai onko asetuksissani jotain muuta pielessä?

moottorina chevyn 305

TBI läppärunko 55lbs suuttimet

lootana MS1 extra 029Y4 koodilla

jos jollain löytyy toimivia karttoja millä voisi lähteä liikkeelle niin voi lähettää

Posted: Sat Jun 19, 2010 9:57
by MrFairlane
Onko Reg Fuel ohjearvoissa?
Onko Cranking- ja afterstart-arvot säädetty?
Onko MegaManuaali luettu?

Posted: Sat Jun 19, 2010 13:53
by Sameen
mitä tarkoitat ohjearvoilla, olen sen laskenut moottorin tilavuuden, cylinterien lukumäärän, suutinten virtauksien ja sit air fuel ration 14.7 mukaan ja olen lukenut megamanuaalin

elikkä

engine displacement: 305 cid
number of cylinders: 8
injector flow: 55 lb/hr
air-fuel ratio: 14.7

ja silloin tulee aina 7.3 ms/cylinder

ja miten muuten Injector characterisitics arvot kuuluu olla kun minulla on vastukset ennen suuttimia



mutta noista cranking ja afterstart arvoista en oikein tiedä että miten ne edes säädetään ja sen lisäksi ei megatune suostu avaamaan ohjetta :D

Posted: Sat Jun 19, 2010 15:26
by MrFairlane
jos auto käy hyvin tyhjäkäyntiä, niin säädät cranking-arvoa niin isoksi että auto lähtee hyvin käyntiin ja ASE keston vaikka noin kymmeneen sekuntiin ja säädät ASE rikastuksen niin isoksi että pysyy käynnissä sen kymmenen sekuntia. Sen jälkeen vasta kartta ottaa käynnin täysin haltuunsa.

Hitto kun minulla ei taida enää olla tallessa omaa TBI aikaista tallennusta.
Pitää varmaan katsoa tallikoneelta vielä.