Page 1 of 1

Sytkä ei tottele.

Posted: Mon Jun 14, 2010 23:38
by TLT- Racing
Tämmöstä tänään. Ongelmahan on se, että ennakkoa ei saa kohdalleen, vaikka kuin yrittäis. ms1 2.2 ja hr10g koodina, hukkakipinällä ja triggerinä on 12-1 pyörä, ja hall-anturi.

Kun trigger angle on 20, tuntuis käyvän parhaiten, mutta aikaisella on vieläkin.

Sitte kun laitat vaikka 21 niin auto pätkii ja sytkä menee ihan päin seiniä.

Eli en saa kiinteää ennakkoa säädettyä oikein, vaan merkki on väärässä paikassa sama minkälaisen trigger anglen laittaa, sillä erotuksella, että auto lakkaa käymästä jos trigger angle on yli 20.

Eikä megatunessa mittari liiku mihinkään, vaikka laitat sytkän menemään kartan mukaan, vaan näyttää tasaisesti 21deg.

Koodi on ajettu uudestaan ja koitettu asetuksia räpläillä, mutta ei tunnu olevan vaikutusta.

Viime kesänä toimi vielä hienosti 4-1 pyörällä, mutta tällä uudella pyörällä ei sytkä tottele säätäjäänsä ollenkaan, vaikka muuten auto käy nätisti.

4- sylinterinen 1900cc moottori siis kyseessä.

Kellään mitään hyviä ideoita?

Posted: Tue Jun 15, 2010 6:17
by Smokie
Mulla oli samanlaisia ongelmia kun kampuran päässä pyörä oli väärässä kulmassa.

Posted: Tue Jun 15, 2010 7:57
by TLT- Racing
No joo täytyy tämäkin tarkastaa vielä kunnolla.

Eikös se niin pidä olla, että 60astetta ennen ykk:ta tulee ensimmäinen liipasu puuttuvan hampaan jälkeen?

Posted: Tue Jun 15, 2010 8:50
by 1031
Viikonloppuna tuli värkkäiltyä tuon triggeripyörän kanssa ja räpsäisin kuvan tuosta. Eli tuossa anturissa oleva punainen nuoli osoittaa kohdistuksen triggeriin "liimattuun" asteikkoon. Eli tuossa kuvassa asento on yläkuolokohdassa. (puuttuva hammas on about tuolla 100 astetta myötäpäivään ykk:n merkistä, Klo 16.30 nurkilla)

http://img541.imageshack.us/img541/2052 ... ntoykk.jpg

Tuolla on toiminut moitteeta ja tehty ihan noiden ohjeiden mukaan

viewtopic.php?t=2167