Eli setupit koneessa:
-1600cc orggis alakerralla
-Portattu kansi
-Imusarja omavalmiste 4-piste, opelin 52mm läpällä
-360cc suuttimet
-pakosarja omavalmiste, thermotecci päällä
-Garret T25
-Pakoputki omavalmiste 2,5tuumaa alusta loppuun 2vaimentimella
-Cuuleri 600*300*75 kennolla
-Siirtopumppu yleismalli, välisäiliö konehuoneessa, painepumppuna Saabin Walbro
-Bensanpaineen säädin saabin Walbro
-Sytkänä EDIS4 laser leikatulla triggeri pyörällä kampuran päähän pultattuna
Muut mainittamisen arvoset setupit:
-Fiatin sileäkylkinen loota (kestää ~400hp)
-Fiatin 2.0TC vauhtis kevennettynä (alle 6kg)
-Fiatin 2.0TC kytkinlevy ja jäykempi paineasetelma
-Uretaani puslat alustassa
-Edessä Saabin jouset pätkittynä, muuten alusta pahasti kesken...
-Sisustassa ole muuta kun taittuvaselkäset kupit, eli pahasti kesken...
Auto on nyt ajokunnossa, säätöjäkin haettu jokunen tunti. Painetta tällähetkellä 0,9bar ja potkua jottain 160hp tienoilla. tarkotus saada 200 rikki. Auto oli tarkotus ottaa ajoon täksi kevääksi, mutta työt sodankylän jpr:ssä hiastaa hommaa, joten kesä 2011 ois varmaan realistinen.
Tässä pari kuvaakin:



