Page 1 of 1

Ford Sierra 2.0L Turbo

Posted: Thu Jul 28, 2005 15:05
by paw
- Ford Sierra 2.0L Turbo katuauto
- Megasquirt Extra 024s9 + MegaTune 2.25b514 beta
- Kalibroitu 2.0IS vedenlämpöanturille ja ilmamäärämittarista irroitetulle ilmanlämpöanturille
- 3bar MAP (MPXH6300A)
- Pelkkä ruiskunohjaus käytössä
- RPM pulssin Frequency/Voltage konvertteri rakennettu MS:n sisään antamaan 0-5VDC analogisignaalia (RPM) LM-1 dataloggaustuloon
- Vakio jakaja, Ford (Bosch) sytytysmoduli. HEI-moduli Hall- anturin rinnalla antamassa häiriövapaan RPM pulssin Megasquirtille
- Innovate LM-1 Wideband Lambda

Varttimaililla 180km/h maalissa. Tällä loppunopeudella potentiaalinen varttimailiaika 12.0 - 12.2 sek

Posted: Tue Aug 16, 2005 11:04
by paw
- Softa vaihtunut : Megasquirt Extra 025g6 + MegaTune 2.25b531 beta
- Ahdin vaihtunut
- LM-1 analogilähtöjen filtteröintipiiriä
- Lähtö "paukku" kytkimellä, joka vaihtaa VE3 karttaan (peruskartta rikastettuna)

Posted: Fri Aug 26, 2005 21:27
by paw
Sytkynohjaus :

- Alkuperäinen jakaja, Bosch ja HEI moduli poistettu, tilalla :
- Crane Fireball XR3000 optisella triggerillä sovitettu megasquirtiin,
MS sytkynohjaus käytössä
- MSD-8782 säädettävä ennakkoboxi MS:n ja Crane vahvistimen välissä nopeaan kartan hienosäätöön

Posted: Wed Sep 14, 2005 15:17
by ytte^
Mitäs palikkaa itse kone sisältää, ruisku/syttypuoli tulikin jo selväksi?

Posted: Wed Oct 12, 2005 9:21
by paw
ytte^ wrote:Mitäs palikkaa itse kone sisältää, ruisku/syttypuoli tulikin jo selväksi?
- Itsetehty hybriditurbo (pohjautuu LDS:n turboon)
- Itsetehdyt : Imusarja, pakosarja, välijäähdytin yms yms...

- Kone täysin vakio alhaalta ylös, ainoa muutos Cossun männät
- Voimansiirto täysin vakio, ainoa muutos sintterikytkin

Kone on osaksi ollut MS testipenkki, uusi evo-kone tulossa.

Posted: Mon Oct 17, 2005 18:01
by Aatu
paw wrote:
ytte^ wrote:Mitäs palikkaa itse kone sisältää, ruisku/syttypuoli tulikin jo selväksi?
- Itsetehty hybriditurbo (pohjautuu LDS:n turboon)
- Itsetehdyt : Imusarja, pakosarja, välijäähdytin yms yms...

- Kone täysin vakio alhaalta ylös, ainoa muutos Cossun männät
- Voimansiirto täysin vakio, ainoa muutos sintterikytkin

Kone on osaksi ollut MS testipenkki, uusi evo-kone tulossa.
Onkos siellä viellä nuo vakio veivitkin paikoillaan ?
Jos niin kuinkas yläpää toteutettu,heloittamalla vai prässäämällä tappi paikoilleen ?

Posted: Wed Oct 26, 2005 10:41
by paw
Aatu wrote:
paw wrote:
ytte^ wrote:Mitäs palikkaa itse kone sisältää, ruisku/syttypuoli tulikin jo selväksi?
- Itsetehty hybriditurbo (pohjautuu LDS:n turboon)
- Itsetehdyt : Imusarja, pakosarja, välijäähdytin yms yms...

- Kone täysin vakio alhaalta ylös, ainoa muutos Cossun männät
- Voimansiirto täysin vakio, ainoa muutos sintterikytkin

Kone on osaksi ollut MS testipenkki, uusi evo-kone tulossa.
Onkos siellä viellä nuo vakio veivitkin paikoillaan ?
Jos niin kuinkas yläpää toteutettu,heloittamalla vai prässäämällä tappi paikoilleen ?
Vakioveivit prässätyillä männäntapeilla. Tulevaan pataan cossun veivit.