Page 1 of 1

Audi 3.6 V8 megaaminen

Posted: Thu Mar 25, 2010 20:56
by AtAi
:o

Eli joo, nyt on niin että kyseistä motista on suurin osa orggis sähköistä ja monet moottorinohjaukseen liittyvät palikat saaneet palovaurioita. Joten periaaatteessa voi lähteä "puhtaalta" pöydältä.

Moottori on Audin 3.6litranen V8 vuodelta 91.

Kaikki neuvo, apu ja komponettivalinta ohjeet auttaa.

Itse megapoksista ja sen sielunelämäst olen jo parisen vuotta sitten lukenut aikapaljon, kun silloiseen käyttöpeliin piti kyseinen laitos asentaa ohjaamaan polttoaineen saantia. Mutta tosiaan nyt on hommat eri ja muistikin pätkii, joten kaikki helppi mitä vaan kiinnostaa jakaa tämmöiseen vähän harvinaisempaan megailukohteeseen.

Varsinkin sytkäpuolen komponenttikeskustelukiinnostaa tämmöiseen enempisylinteriseen.

Posted: Thu Mar 25, 2010 21:05
by turbosbc
helpoin olis varmaan edis8

Re: Audi 3.6 V8 megaaminen

Posted: Thu Mar 25, 2010 21:12
by PQatPIT
AtAi wrote:Varsinkin sytkäpuolen komponenttikeskustelukiinnostaa tämmöiseen enempisylinteriseen.
Halvin oikeasti toimiva sytkäsysteemi vee-kasiin taitaa olla kaksi Boschin -503 407-hukkakipinäpuolaa ohjattuna yhdellä -211 kivellä. Sytytysjohdoiksi jotain orkkiksen kaltaista asiallisilla puolan pään päillä tehtynä.

Ei halpis-kopioita, ne nyt ei vaan toimi kunnolla. Juu, on kokemusta. Ja juu, enemmästä kuin yhdestä moottorista.

Posted: Thu Mar 25, 2010 21:13
by AtAi
turbosbc wrote:helpoin olis varmaan edis8
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-EDI ... ccessories

Linkin romuläjä?

Posted: Thu Mar 25, 2010 22:30
by turbosbc
juu, esimerkiksi

Halpa, toimintavarma ja helppo kytkeä megaan.

Puutteena voidaan pitää että edksen kanssa ei voi käyttää kipinän katkaisua rajoittimessa.

Posted: Tue Apr 06, 2010 21:59
by AtAi
Edis8 tilattu.
Suuttimiksi hommattu Volvo b234F koneesta suuttimet.