Potilaana on vm. -85 Audi, joka on ollut käytössä megasquirtattuna jo yli kaksi vuotta. Autolla käytiin kesällä driftaamassa, ja silloin tuli ongelmia: Auto on nykinyt tasakaasulla siitä lähtien. Säätelin bensakartan uusiksi siten, että autolla pystyi ajamaan. Osasyylliseksi nykimisvikaan ilmeni viallinen ilma-anturi, jonka hommasin juuri uuden.
Nykyisillä säädöillä auto nykii ja täryyttää edelleen varsinkin siirryttäessä moottorijarrutukselta vedolle, ja toisinpäin. Lambda-arvo heittelehtii noissa tilanteissa voimakkaasti nopeaan tahtiin, eli välillä veto tuntuu hyytyvän ja sitten taas palaa. Olen alkanut epäillä, olisiko myös lambda-anturi viallinen?? Vai kaasuläppäanturi?? Vai Kanada???
Linkissä tuore logi, jos siitä joku saisi jotain irti.
http://www.theplacea.com/temp/audi200q_loki.xls
200 Quattro nykii tasakaasulla (ratkaistu)
Moderator: Masi_K
200 Quattro nykii tasakaasulla (ratkaistu)
Last edited by unlame on Sat Oct 31, 2009 19:40, edited 1 time in total.
Audi 200 quattro -85 MS