Page 1 of 1
Sytytysyksikön valinta
Posted: Wed Sep 23, 2009 19:21
by t.i.c.
Elikkäs tuossa esimerkki wheel decoder hukkakipinä ohjauksessa :
viewtopic.php?t=2167
käytetään Bosch yksikköä 0 227 100 200 tai 0 227 100 204.
Onko noilla eroa ? Mistä olette hommanneet ? Yritin etsiskellä, mutta näkyy olevan ainoastaan noita -203 loppuisia myynnissä . . Tuohan on 6 pyttyisen koneen vahvistin ? Neloskoneeseen etsiskelen sytytyksen
komponentteja.
Posted: Wed Sep 23, 2009 19:47
by Aatu
-203 voi käyttää nelos koneessa jättää vain vaikka keskimmäisen "lähdön" käyttämättä.
Tai sit käyttää noita -200 tarvikkeita, toimivat siinnä missä aitokin.
Itse mitään eroa huomannut aidon boshin tai tarvikkeen välillä,muutakuin hinnan.
Posted: Thu Sep 24, 2009 2:13
by PQatPIT
Aatu wrote:Itse mitään eroa huomannut aidon boshin tai tarvikkeen välillä,muutakuin hinnan.
Tarvike-mallit hajoavat vääjäämättä ennemmin tai myöhemmin, Bosch ei. Tästä ei tarvitse edes väitellä. Tietty jos sellaista käyttää väärin niin sitten hajoaa malli kuin malli.
Tästä asiasta on ihan tarpeeksi omia kokemuksia. En oppinut kerralla vaan vasta viidennellä. Ja jos ajetaan kilpaa niin tavallisen ihmisen tsägällä sellainen tarvikemalli hajoaa just silloin kun kisan voitto/mestaruus/muu merkittävä saavutus olisi aivan huulilla mutta koska syttykivi poksahti niin ei voi ajaa. Sekös keljuttaa. Toinen vaihtoehto tavallisen ihmisen tsägällä on se että olet pokaamassa jotain mimmiä jossain keskellä ei mitään ja auto jää tien poskeen kun halpis syttykivi poksahti, ja mimmi lähtee liftaamalla menemään. Kylmäksi jäit.
Oma valinta.
Posted: Thu Sep 24, 2009 21:58
by olafu

Tarvikemalli kestää kohtuullisesti kun kaikki on kunnossa(pappamallin kärkivälit ja vakiomoottori), bosch kestää lievää väärinkäyttöä. (isot kärkivälit tai paineet yms)
Posted: Thu Sep 24, 2009 23:25
by PQatPIT
olafu wrote:
(pappamallin kärkivälit ja vakiomoottori)
No höh, kuka sellaisilla ajelee, sehän pitäisi olla laitonta...