BMW E30 325 24v Turbo
Posted: Mon Aug 31, 2009 12:09
Laitetaan nyt tämäkin tänne.
Eli vm. -88 E30 325 touring M50B25 moottorilla.
-Kone 10:1 Non-vanos
-Kiinapakosarja
-masterpower 810019 56/58, huutaa todennäköisesti isompaa pakopesää melko nopeasti, tai ahdinta..
-38mm hukkaportti
-bosch 465cc -968 suuttimet
-Walbro 255lph bensapumppu
-PLX Devices laajakaistaohjain sekä mittari
-Vauhtivaunun rakentama plugNplay Megasquirt v3 ohjaamassa vakiopuolia suorasytytyksenä, (sekä tietysti bensaa.)
Eli auto on ajokunnossa tällä hetkellä pienellä T3/4 väliaikaisahtimella varustettuna, säätöhommat on niin sanotusti kesken.
Tavoitteena alhaalta heräävä nopea daily driver, jolla voi hakea maitoa kaupasta, ja lähteä tarvittaessa Alastaroon, kun siltä tuntuu. Lukkoperä luonnollisesti löytyy autosta.
Seuraavaksi edessä ahtimen vaihto, sekä karttojen hierominen oikeasti hyväksi.
parit kuvat:
http://i239.photobucket.com/albums/ff61 ... iitti2.jpg
http://i239.photobucket.com/albums/ff61 ... g/t037.jpg
Konehuone on sikäli muuttunut, että vasemman puoleinen ahtoputki on saanut fiksumman Evo2-version, jotta kaikki alkuperäiset neljä etuvaloa on saatu keulalle. Sekä akku on löytänyt paikkansa takakontista. Silikonit on punaisia, kun ei ollu nopeasti muuta väriä saatavilla.. vois vaihtaa mustiin, kun muut hommat alkaa olla kunnossa.
Katsotaan mitä kestää...
toisaalta mikäli historia toistaa itseään, kestää melko hyvin.(KopKop) tiedossa on useampi ns. vakiomoottori, joilla ajettu onnistuneesti pidemmätkin tovit ahdettuna. Tältäkin palstalta taitaa yksi löytyä, jolle on melkoinen painetesti tullut suoritettua.
Jos leviää, niin suunnitelmia uudesta (lyhyempi-iskuisesta,vastoin kaikkia muoti-ilmiöitä) moottorista on olemassa...
Eli vm. -88 E30 325 touring M50B25 moottorilla.
-Kone 10:1 Non-vanos
-Kiinapakosarja
-masterpower 810019 56/58, huutaa todennäköisesti isompaa pakopesää melko nopeasti, tai ahdinta..
-38mm hukkaportti
-bosch 465cc -968 suuttimet
-Walbro 255lph bensapumppu
-PLX Devices laajakaistaohjain sekä mittari
-Vauhtivaunun rakentama plugNplay Megasquirt v3 ohjaamassa vakiopuolia suorasytytyksenä, (sekä tietysti bensaa.)
Eli auto on ajokunnossa tällä hetkellä pienellä T3/4 väliaikaisahtimella varustettuna, säätöhommat on niin sanotusti kesken.
Tavoitteena alhaalta heräävä nopea daily driver, jolla voi hakea maitoa kaupasta, ja lähteä tarvittaessa Alastaroon, kun siltä tuntuu. Lukkoperä luonnollisesti löytyy autosta.
Seuraavaksi edessä ahtimen vaihto, sekä karttojen hierominen oikeasti hyväksi.
parit kuvat:
http://i239.photobucket.com/albums/ff61 ... iitti2.jpg
http://i239.photobucket.com/albums/ff61 ... g/t037.jpg
Konehuone on sikäli muuttunut, että vasemman puoleinen ahtoputki on saanut fiksumman Evo2-version, jotta kaikki alkuperäiset neljä etuvaloa on saatu keulalle. Sekä akku on löytänyt paikkansa takakontista. Silikonit on punaisia, kun ei ollu nopeasti muuta väriä saatavilla.. vois vaihtaa mustiin, kun muut hommat alkaa olla kunnossa.
Katsotaan mitä kestää...
toisaalta mikäli historia toistaa itseään, kestää melko hyvin.(KopKop) tiedossa on useampi ns. vakiomoottori, joilla ajettu onnistuneesti pidemmätkin tovit ahdettuna. Tältäkin palstalta taitaa yksi löytyä, jolle on melkoinen painetesti tullut suoritettua.
Jos leviää, niin suunnitelmia uudesta (lyhyempi-iskuisesta,vastoin kaikkia muoti-ilmiöitä) moottorista on olemassa...