-Holley Stealth Ram imusarja, kanavat kohdistettu.
-GM LT1 throttle body 2x48 mm + airfoil.
-K&N kartio ilmanputsari, sijoitettuna konehuoneen kulmaan, "cold air kit"
-GM LS1 (Bosch) suuttimet 8 kpl.
-Walbro 255 ltr/h bensapumppu.
-15 mm Cu bensalinja, alkuperäinen putki paluulinjana.
-MS1 2.2 hi-res 10G koodilla + HEI 8-pin virranjakaja.
-Innovate LC-1 lambaada.
-Volvo Pentan -624 kannet, siistityillä kanavilla.
-Edelbrock laahurinokka + 1,6:1 GMPP alumiinirullakeinut.
-Peltisarjat+2,5" tuplaputket X-yhdistyksellä ja yksillä Dynomax turbo vaimentajilla.
Perussäädön jälkeen ajettu säätöihin MT auto-tunella ja nyt toimii hienosti, "tehoalueen" seossuhde 12,4, sytytyksen maksimiennakko 36 astetta.
Paras kommentti tähän mennessä tuli naapurin pikku kaiffarilta: "kauhee meteli, onks siinä jotain vikaa?"


Näin jälkikäteen voin todeta että oli todella opettavainen ja mielenkiintoinen prokkis.
Niille ketkä miettii vastaavan homman aloittamista, sanon että aloittakaa ihmeessä, ei ole kallis tehdä ja haastetta on sopivasti.
Tietoa löytyy netistä yllinkyllin ja kysymällä lisää...yllättävän helppo toteuttaa ja saada toimimaan.