Page 1 of 1

Opel Kadett D 2.0 TIC -81

Posted: Fri Jun 26, 2009 16:35
by AJ
Eikö tämäkin menestystarina jo ole kun leimakin on otteessa ja kaikki muutokset merkitty.

Moottori 20NE, eli 2.0 8V, muutoksia:
-Eagle H-profiilikiertokanget
-Wössner 0,50mm ylikokomännät
-imu- ja pakosarjat kohdistettu
-kansi tehty, kaikki uutta, lievästi portattu
-IC 2wd Cosworth Sierrasta
-400cc suuttimet
-Innovate LC-1 + mittari
-bosch ISO bensapumppu
-bosch 2x2-puola
-200-sytty-yksikkö
-Ahdin Mitsu TD04-16T
-Moottorinohjaus MS2 V3.0, uusin extra2-koodi, boxin muutokset tehnyt SamiH, kiitokset hänelle!
(muutoksia mm. pwm-tyhjäkäyntisäätimen ohjaus,lähtörajoitin, ahtopaineen ohjaus, kierroslukumittarin lähtö sekä syttylähdöt.)

Anturit auton omia, paitsi imuilman lämpötilatunnistin 0 280 130 085 (nopea). Kammella alkuperäinen vr-anturi (60-2 -pyörä).

Jakaja poistettu, itse tehty "peitelevy" joka samalla toimii puolan kannakkeena.
Imusarjan paineet jakautuu itse tehdyn rasian kautta sinne minne tarvii. Ainakaan vielä ei ole ollut mitään ongelmaa.


Auto toimii hyvin ajossa, tosin vielä kaipaa säätöä mutta pääpiirteittäin kaikki toimii ja voimaa on liikaakin etuvetoiseen.

http://s611.photobucket.com/albums/tt193/jarvan01/

Posted: Sat Jul 04, 2009 19:11
by AJ
Ja vähän päivitystä: ahtopainerajoitin megassa nostettu 250kpa:han, mutta edelleen välillä meno pysähtyy eli ahtopaine nousee yli ja menohaluja tuntuis olevan, täytyy miettiä pikkuhiljaa isompaa MAPia tai vain poistaa rajoitin käytöstä, tosin säätö kovilla paineilla jää tekemättä.

Kiihdytysrikastuksia myös säätelin ja nyt alkaa olla paketti nipussa oikein hyvin. Kaikki toimii luotettavasti. Paitsi kytkin, jota pitää varmaan jatkojalostaa hieman.

Posted: Tue Aug 25, 2009 17:49
by Anakin
Sulla olis samanlaisella sytyllä ja ilmeisemmin myös Vr anturilla? tuo kun oma C Kadetti nyt tulee. Et olis kiinnostunut tuon karttoja heittämään? Pääsis ees jotenkin alulle kun eka squirtti prokkis. Ps. Aika kipeen näköne Kaddu, saa biimerit kyytiä =D
antti.partanen@mbnet.fi