Page 1 of 1

Sytytysyksikön sijoitus

Posted: Sat Jun 06, 2009 16:50
by t.i.c.
Mihin olette laittaneet sytytysyksikön autossanne ?
Megan boksi tulee kabiiniin sisälle, mutta oletteko vieneet konehuoneeseen lähemmäksi puolaa esim. tuon yksikön.
Olen tuossa kasaamassa boksia, ja johdotuksia rakentelemassa.
Onko häiriösuojatut johdot tarpeen tuon sytytysyksikön kanssa ?
Tietäis minkä pituisilla ja minkämallisilla johdoilla noi ledien ulostulot toisi boksista . Vai kannattaako ottaa tuon db37:n johonkin nastaan tuo ledien ulostulotieto suoraan ?

Posted: Wed Jun 24, 2009 19:40
by olafu
Jos ne saa siihen D-37 liittimeen sopimaan niin kannattaa tuoda sitä kautta. Erityistä häiriösuojausta ei kai välttämättä tarvita, mutta silti laittaisin suojatulla kaapelilla. Yksikkö johonkin päin konehuoneeseen, puolan lähelle, ettei suuria virtoja kuljetella turhaan pitkiä matkoja.

Posted: Thu Jun 25, 2009 19:54
by t.i.c.
olafu wrote:Jos ne saa siihen D-37 liittimeen sopimaan niin kannattaa tuoda sitä kautta. Erityistä häiriösuojausta ei kai välttämättä tarvita, mutta silti laittaisin suojatulla kaapelilla. Yksikkö johonkin päin konehuoneeseen, puolan lähelle, ettei suuria virtoja kuljetella turhaan pitkiä matkoja.
Tuossa juuri johtosarjan kutisteita vailla valmis paketti autoon nostettavaksi. Liittimiin ei mahtunut enään järkevästi, mutta menee johtosarjan matkassa konehuoneen puolelle häiriösuojattuna kuten Hallilta boxille tulevat kaapelit myös. Aikaa menee ja johtoa kun tekee kunnolla tuon systeemin. Mutta lopputulos on sen mukainen sitten. 8)