Seokset miten sattuun.
Posted: Tue Mar 24, 2009 20:03
Näin aluksi tervehdys kaikille!
Ongelma on seuraavanlainen. Eli kun yritän pienentää bensakartan arvoja tyhjäkäynnin osalta niin seos ei suostu laihenemaan. Sitten kun aikansa pienentää arvoja niin loppuu bensa kokonaan. Jo 14.0afr seoksella on auton käynti tosi epätasaista ja tuntuu, että loppuu vaan yksinkertasesti menovesi. Jollain 11.6- 12.0afr tuntuu käyvän näteintä tyhjäkäyntiä, eikä kierrokset huoju. Kävin myös ajamassa pari vetoa baarin ahtopaineella ja vaikka seos oli koko ajan siinä kahentoista kieppeillä niin tulpat oli ihan valkoset. Nakutusta en kyllä kuullu, kuten en paljo muutakaan tuolla rosteriputkella.
Lambdasäätö ei käytössä. Onko tuossa nyt sitte laajakaistassa joku härö, vai voiko megan asetukset vaikuttaa tuollalailla?
Laajakaista on Plx:n valmistama. Megan on kasannu joku tältä foorumiltakin löytyvä. (en muista nimeä). Johdotukset on tehty hyvin ja lambdalle ja hallille on häiriösuojatut piuhat. Megassa sytkäulostulot D17 ja D19 ledeiltä. Autossa 750cc matalaohmiset suuttimet. Koodina hr10g. Triggeröinti on kampuralla, jossa 4-1-pyörä. Hallin ilmaväli tarkastettu. Kaks HEI 4-yksikköä ja bosch- kopio hukkakipinäpuola. Accelin 8mm tulpanjohdot löytyy myös ja iridium tulpat. Kone on tuhat kilometriä sitte rempattu ja pitäisi olla kunnossa, jos ei koneistamo oo sössiny kannen kanssa. Niin joo ja Nissan 200sx ca18det on kyseessä. Täytyy vielä selvittää nuo sytkän ylösvetovastusten koot. Siinä nyt onkin jo vähäksi aikaa teille pähkinää..
Ongelma on seuraavanlainen. Eli kun yritän pienentää bensakartan arvoja tyhjäkäynnin osalta niin seos ei suostu laihenemaan. Sitten kun aikansa pienentää arvoja niin loppuu bensa kokonaan. Jo 14.0afr seoksella on auton käynti tosi epätasaista ja tuntuu, että loppuu vaan yksinkertasesti menovesi. Jollain 11.6- 12.0afr tuntuu käyvän näteintä tyhjäkäyntiä, eikä kierrokset huoju. Kävin myös ajamassa pari vetoa baarin ahtopaineella ja vaikka seos oli koko ajan siinä kahentoista kieppeillä niin tulpat oli ihan valkoset. Nakutusta en kyllä kuullu, kuten en paljo muutakaan tuolla rosteriputkella.

Laajakaista on Plx:n valmistama. Megan on kasannu joku tältä foorumiltakin löytyvä. (en muista nimeä). Johdotukset on tehty hyvin ja lambdalle ja hallille on häiriösuojatut piuhat. Megassa sytkäulostulot D17 ja D19 ledeiltä. Autossa 750cc matalaohmiset suuttimet. Koodina hr10g. Triggeröinti on kampuralla, jossa 4-1-pyörä. Hallin ilmaväli tarkastettu. Kaks HEI 4-yksikköä ja bosch- kopio hukkakipinäpuola. Accelin 8mm tulpanjohdot löytyy myös ja iridium tulpat. Kone on tuhat kilometriä sitte rempattu ja pitäisi olla kunnossa, jos ei koneistamo oo sössiny kannen kanssa. Niin joo ja Nissan 200sx ca18det on kyseessä. Täytyy vielä selvittää nuo sytkän ylösvetovastusten koot. Siinä nyt onkin jo vähäksi aikaa teille pähkinää..
