Page 1 of 1

imuilma anturi+toyota 4a-gze / Magneti Marelli 3bar map

Posted: Mon Feb 23, 2009 22:13
by jp
Heipähei,

Orkkismoottori siis toyotan 1.6l remmiahdettu kone, josta jalostettu pakokaasuahdettu versio megasquirtila. Auto käy ja tyhjäkäyntiä säädelty jne.

Mutta kysymys: Onkohan tuo remmiahdetussa käytetty imuilman lämpöanturi tarpeeksi nopea tuohon megasquirtprojektiin? Voisi kuvitella, kun kerran jo ahdetusta laitteesta on?

Ja miten ms1 v2.2 extra ymmärtää tuota otsikon mukaista Magneti Marellin 3barin map-anturia? Ainakin näyttäisi olevan käytetty jossain cossuissa ainakin..

Kiitos etukäteen avusta :)

Posted: Tue Feb 24, 2009 12:23
by jp
jeesatkaas nyt vähän, jotta pääsee eteneen rojektin kans :P

Mites pystyn itse mittaan/kalibroimaan tuon anturin tiedot itse, jos valmiina ei mistään löydy? ylipaineelle päästään hyvin paineilmalla vaikka ja jollakin mittarilla mistä näkee syötettävän paineen?

Mutta mites alipaine?

Posted: Tue Feb 24, 2009 12:45
by teg
Suosittelen käyttämään megan omaa paineanturia, jos kerran ei kalibrointipumppuja ja mittareita löydy. Se ei edes mikään kallis ole.

Posted: Tue Feb 24, 2009 13:14
by jp
vaihtoehdot taitaa olla, ei-piirilevyyn kytkettäviä, GM:n 3barin palikka sitten vaan..

Posted: Tue Feb 24, 2009 13:25
by teg
Miksi et käytä megan piirilevyllä olevaa?

Posted: Tue Feb 24, 2009 13:49
by jp
ei mulla siellä mitään pitäs olla, kun tuo boksi tehtiin aikanaan orkkis ecun sisään ja orkkisanturit näytteli aika suurta osaa :p