Page 1 of 1

BMW V12 5.0l

Posted: Mon Feb 23, 2009 22:07
by makima
Elikkäs aloittelevana jaurnalistina kyselisin kuinka onnistuu MS:n asentaminen kyseiseen baijerilaiseen?
Eli tärkeimmät olis:
Eli kun kyseisestä motistahan löytyy 2kpl virranjakajia, 2kpl puolaa, 2kpl ilmamassamittareita... yms.. niin pystyykö kyseisen koneen hoitamaan yhdellä yksiköllä vai olisko helpompi tehdä kahdella, eli molemmin puolin vaan omansa ja samoilla säädöillä??? onko kukaan kokeellu?
Sitten tarvitseeko MS välttämättä ilmamassa mittaria vai riitäiskö vaan kaasuläpäntunnistus anturi?

Posted: Tue Feb 24, 2009 13:31
by Obi-Lan
Eikös siinä ole alunperinkin kaksi ECUa? Onnistunee molemmilla yhdellä tai kahdella väittäisin. Pelkkä kaasuläpän tunnistus anturi itsessään ei riitä, mutta ilmamassamittarin voi korvata megan levyllä olevalla MAP anturilla.