Gurua Iisalmen seudulla?
Posted: Sat Feb 21, 2009 13:35
Nyt alkaa mennä järki ja hermo säätämisen kanssa. En vaan osaa sisäistää enää mitään lisäoppeja, vanha koira ei opi uusia temppuja. :)
Lähinnä kylmäkäynnistyksen kanssa ongelmia, jos saadaan käyntiin, niin siinä vaiheessa bensaa on kulunut 10l ja sitten kun auto lämpee, niin ei kirveelläkään käyntiin samoilla setupeilla.
Dynoon tekevi mieleni, mutta eihän tuohon pääse edes karttoja säätämään, kun rahat menee kylmäkäynnistyksen viemiin bensoihin. :D
Ohessa perustietoja kulkineesta:
märssu, 3l suora kutonen m103 (vähäventtiilinen)
puristukset ~8.7:1
turbotettu, karttoja ei turbosta tiedossa, t03/t04 hybridi
suuttimet 683cc/min@3bar
jakajasytkä megan ohjaamana
Jos siis jollakulla olisi setuppia samanlaiselle tai edes lähelle samanlaiseen koneeseen tarjolla, niin saa ilmoittautua.
Tai sitten vastaavasti tervetuloa säätämään, kulukorvaukset ja jotain muuta pientä järjestynee. :)
-Sami
Lähinnä kylmäkäynnistyksen kanssa ongelmia, jos saadaan käyntiin, niin siinä vaiheessa bensaa on kulunut 10l ja sitten kun auto lämpee, niin ei kirveelläkään käyntiin samoilla setupeilla.
Dynoon tekevi mieleni, mutta eihän tuohon pääse edes karttoja säätämään, kun rahat menee kylmäkäynnistyksen viemiin bensoihin. :D
Ohessa perustietoja kulkineesta:
märssu, 3l suora kutonen m103 (vähäventtiilinen)
puristukset ~8.7:1
turbotettu, karttoja ei turbosta tiedossa, t03/t04 hybridi
suuttimet 683cc/min@3bar
jakajasytkä megan ohjaamana
Jos siis jollakulla olisi setuppia samanlaiselle tai edes lähelle samanlaiseen koneeseen tarjolla, niin saa ilmoittautua.
Tai sitten vastaavasti tervetuloa säätämään, kulukorvaukset ja jotain muuta pientä järjestynee. :)
-Sami