Rookiena kirjoittelen ensimmäistä kertaa.....
Hommasin alunperin Roverin V8:a varten adapterit, suuttimet ja kaikki muutkin kilkkeet "romppasten" (siis Zehith Stromberg CD175 kaasareiden) muuttamiseksi TBi läppärungoiksi ja koko ruiskujärjestelmän rakentamiseksi.
http://www.pattonmachine.com/
No, erinäisten käänteiden jälkeen on ajatukset suuntautuneet niin, että pohdiskelen systeemin rakentamista 4-pyttyiseen Rover 2200 TC autoon, jonka sytytysjärjestys on tuo monesta muustakin brittivehkeestä tuttu 2-1-3-4.
Nyt kun kaasareita on kaksi ja etummainen syöttää 1 ja 2 pyttyjä ja taaimainen sitten 3 ja 4 mukeja tulee batch fire hommasta vähän outo..... äkkiä ajatellen 2 ja 3 pytyt käy tosi rikkaalla verrattuna 1 ja 4 mukeihin.
Kaasareissahan ei hommalla ole ihan niin suurta merkitystä kun polttoaineen virtauksen määrää ilmavirtaus.... vaikka epätasainen onkin. V8:ssahan tuo homma on 2-taso imusarjalla hirmu hienosti hallinnassa.
MS on V3.0.
Onko kommentteja vai tyssääkö juttu tähän? Tartteeko mennä siihen, että jätetään kaasarit läppärungoiksi ja asennetaan jokaiseen imukanavaan oma suutin? Tämä ei oikein innosta taiteellisen vaikutelman takia

Tapsa