Page 1 of 1
Remmiahdettu BMW 325i E30 Cabriolet +EDIS 6 +techedge
Posted: Wed Jun 22, 2005 22:53
by slappala
kaikkea kivaa tulossa ja toimii orggis motronicin johtosarjassa ihan ok tällä hetkellä...
1200+km takana
Posted: Thu Jun 23, 2005 0:09
by fraatti
käytitkö alkuperäistä vr-tyyppistä anturia ja normaalia 60-2 hampaista pyörää?
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:43
by seidltuning
millä vakio motronicilla eli 2 vai 3 rivinen ecu??
Posted: Fri Dec 23, 2005 2:53
by slappala
korjataan..hallilla oli viime kesänä ja tuli ajeltua
10 000km ilman surempia ongelmia.
käytössä oli extra 24s9
ensi kesälle kiinni tulee edis6 suorasytkä sekä tech edgen laajakaista lambda )..+kaikkee muuta kivaa.
koodi päivittyy myös uudempaan jotta saisi tuon boschin 3 napasen tyhjäkäyntiventtiilin toimimaan kun en viime kesänä vaillinaisten koodien kanssa vittinyt tapella
alkuun oli pikku ongelmaa tuulettajan ohjauksessa(kärähtänyt kannu levyllä) ja tps ohajuksessa(koodibugi) sekä vajaan koodin takia tuossa tyhjäkäynnin säädössä.
loppukesä meni ihan ok.
onneks levyllä on jo valmiina tuohon boschin bmw venttiilin ohjaukseen fetit jne. joten eiköhän pitäs uudella koodilla onnistua tuo kylmäkäyntikin ihan ok. viime kesän käytössä oli saab 2.0 sulkeutuva luisti joka oli hiukka liian pienellä ilmareijällä 2.5l myllyyn vaan toimi ihan hyvin.
Takaisin alkuun
Posted: Thu May 25, 2006 16:35
by slappala
Dodii...nytten sitten ekat 300km takana remmiahdettuna ja EDIS sytkällä!
Autossa kiinni myös tech edgen laajakaista yms.
Hyvin vetää menemään

Posted: Fri May 26, 2006 16:54
by Antti L.
Minälainen remmiahdin sulla siinä on? Kerro lisää tuosta asennuksesta ja kokemuksista, kuvat eivät ikinä olisi pahitteeksi.
Sillä vaan kiinnostaisi kun itsellä odottaisi tuollainen Eatonin M62 paikalleen pääsyä, tosin tällä ei nyt ole asennuskiireitä.
Posted: Sun May 28, 2006 14:31
by slappala
Antti L. wrote:Minälainen remmiahdin sulla siinä on? Kerro lisää tuosta asennuksesta ja kokemuksista, kuvat eivät ikinä olisi pahitteeksi.
Sillä vaan kiinnostaisi kun itsellä odottaisi tuollainen Eatonin M62 paikalleen pääsyä, tosin tällä ei nyt ole asennuskiireitä.
Eatonin portattu m-90...
juttua btcf:llä
Posted: Fri Oct 20, 2006 1:34
by slappala
takana menestyksekkäästi 8500km ahettuna..
Posted: Sun Nov 11, 2007 18:27
by slappala
Dynotettu 336hp/482Nm ja lisää tulossa ensi kesälle.
Posted: Mon Nov 12, 2007 23:32
by Olli
slappala wrote:Dynotettu 336hp/482Nm ja lisää tulossa ensi kesälle.
Ei hassummin. Tuo 90 on aika järkyttävä jötkäle

Posted: Fri Jan 09, 2009 15:48
by slappala
http://palkki.oulu.fi/~samila/bemari/index.htm
kotisivuilla lisää infoa..
Tavotteet nousseet tälle kesää..Lisää myöehmmin.
Teoriassa oikein optimoidulla motilla, 2.8L stroukkauksella ja viimesen päälle kaikilla hiluilla ehkä olisi mahdollista rikkoa 400hp konetehon raja.
Katsotaan mitä keksitään

...
Posted: Thu Jan 22, 2009 13:10
by tane
katsoin noilta sinun sivuilta että olet "vähän" koneistellut tuota ahdinta, ei sinulla sattuisi olemaan ohjeita tuohon operaatioon vai teitkö ihan päästä?
Kuinka hyvin on pelannut tuolla mekaanisella kiristimellä, onko lipsunut?
Hienosti olet kyllä ottanut painetta ja tehoa tuosta eatonin limpusta, mitä turbomiehet kilvan kehuvat imuilman lämmittimeksi
