perjantaina 21.11-08 autoni ei suostunut käynnistymään vaikka hetkeä aiemmin olin sen kanssa ajellut ja säätänyt jotain kylmäkäynnistys asetuksia.en saa yhteyttä megaan,auto pyörittää starttia ja virtaa siis pitäisi olla.varmasti joku osaa kertoa mistä lähden etsimään vikaa.saa ehdottaa vapaasti sillä kaikki apu kelpaa enkä kieltäydy jos joku on utelias ja haluaa kurkkia konepellin alle.jos asialla on vaikutusta niin kyseessä on audi 200 TQ -88 jonka ostin nimimerkiltä:kvande. terveisiä vaan hänelle.
25.11-08 hieman oudosti autoni lähti käymään eli en etsi vikaa megasta vaan jostain muusta sähkölaitteesta.
yhteys megaan katosi
Moderator: Masi_K
yhteys megaan katosi
Last edited by mika-eno on Tue Nov 25, 2008 18:56, edited 1 time in total.
audi 200 tq
alkaa mennä käsi päähän totaalisesti.auto on seisonut riittävän kauan siihen että mulle piisaa.Se ei suostu käymään.Oma taito on loppunut jo kauan sitten joten nyt pyydän apua megailijoilta jotka vaikuttavat tampereen alueella ja tuntevat audin 5-pyttysen turbo tekniikan.Hieman tietoa ja vähän sen ohikin voisi olla paikallaan.Auto on audi 200 tq avant vm.-88 ex-kvande.Mulla on ollut ihan vaan muutama ongelma sen ja ruiskun kanssa.Ensin hajosi lastu joka hoitui vaihdolla ja entisen omistajan avulla.Seuraavaksi läppäri hajosi ja tuhosi kaikki vanhat tiedostot.Viime syksynä hajosi kansi josta sain kimmokkeen rakentaa uuden ja paremman.Auto lähti aikanaan käyntiin ja toimi kohtalaisesti jonkin aikaa,mutta sitten alkoi temppuilu.Bensaa kuluu runsaasti ja nyt vaikka muutan käynnistys asetuksia tuntuu että se tukehtuu.Starttauksen aikana pw.on noin 2.5 mutta heti kun hörähtää niin se hyppää jopa lukemaan 16 vaikka muutan asetuksia pienemmiksi.Vika on todennäköisesti hyvin pieni tai sitten se olen minä itse.Jos uteliaisuus heräsi tai haluat auttaa onnetonta tumpeloa olet enemmän kuin tervetullut.T.mika-eno
audi 200 tq