VW Golf mk2 16v, läppärungot ja ms & s
Posted: Mon Nov 10, 2008 23:03
Emännän ajokortti-uhkailujen takia täytyi pihan perältä järejestellä toinen auto ajokuntoon, jotta itselle löytyy kehonsiirrin.
kytkentää:

Ilman 10r vastusta muuten...


Aikaisemmin olin laittanut vain "fuel only" kittejä jotka on kasailtu partcon sarjoita. nappiin mennyt asennus, vaikka aivan hatusta ottamalla kiskoin noita hallin kytkentöjä, jotka sattuivat toisella oikein
No bensapumpun ohjaus ei kyllä megan kautta toimi, mutta se toimiikin hienosti vw:n omaa järjestelmää myöten. vw:n omia osia siis myös syttyvahvari (oisko ollu-139) ja halli (jakajassa)

Pyörän läpät mallia mikuni, kokoa 38mm. imusarja rätkitty itse, käsivaralla plasmaleikatut laipat ja mustasta 44.5mm putkesta lievillä venäläisillä mutkilla kasattu imusarja. kapeakaista lambda pimeni lähes heti. no tästä lannistumattomana vanhankansan korvakuulo säätäjänä kuitenkin hain siirtolaput autoon ja ajelimme 200km korvakuulo karttoja viikonloppuna. aluksi trigger anglena oli 40, mutta kierroslukutieto sekosi kun ennakko nousi 36 ast, joten varmanpäälle muutin anglen 50. sinne hävisi sekoaminen 5500r/m. täytynee hommailla uutta säätölaitteistoa pakoputkeen ja myöhemmin käydä rullilla katsastamassa moottoritehon mahdollinen muuttuminen. Mappi arvo on aika epävakaa, ja voi olla että siirryn tps pohjalle. entisessä rojektissa (vw, 8v gti ja läpät) mappi oli tasaisempi....


Harrastuksena mikunit ja Kaasuttaminennnnnnn!
kytkentää:

Ilman 10r vastusta muuten...


Aikaisemmin olin laittanut vain "fuel only" kittejä jotka on kasailtu partcon sarjoita. nappiin mennyt asennus, vaikka aivan hatusta ottamalla kiskoin noita hallin kytkentöjä, jotka sattuivat toisella oikein


Pyörän läpät mallia mikuni, kokoa 38mm. imusarja rätkitty itse, käsivaralla plasmaleikatut laipat ja mustasta 44.5mm putkesta lievillä venäläisillä mutkilla kasattu imusarja. kapeakaista lambda pimeni lähes heti. no tästä lannistumattomana vanhankansan korvakuulo säätäjänä kuitenkin hain siirtolaput autoon ja ajelimme 200km korvakuulo karttoja viikonloppuna. aluksi trigger anglena oli 40, mutta kierroslukutieto sekosi kun ennakko nousi 36 ast, joten varmanpäälle muutin anglen 50. sinne hävisi sekoaminen 5500r/m. täytynee hommailla uutta säätölaitteistoa pakoputkeen ja myöhemmin käydä rullilla katsastamassa moottoritehon mahdollinen muuttuminen. Mappi arvo on aika epävakaa, ja voi olla että siirryn tps pohjalle. entisessä rojektissa (vw, 8v gti ja läpät) mappi oli tasaisempi....


Harrastuksena mikunit ja Kaasuttaminennnnnnn!