Page 1 of 1
Suuttimet ei aukea käynnistyksessä.
Posted: Thu Sep 18, 2008 20:15
by Palikka
Jos en oo ihan väärässä niin suuttimista pitäis tulla tavaraa aina kun tulee kierrossignaalia(?)
Mutta startatessa ei tule, saati kampikäynnistyksellä tai autoa työntämällä.
Toistaiseksi auton saa käyntiin annostelemalla vanhanaikaisesti kahvikupilla bensaa.
Mitä asetusta Megatunessa pitäis säätää että sais heti ekasta liipaisusta suuttimet aukeamaan?
Ja toinen kyssäri, saako myöskään ryyppyä annettua ennen starttausyritystä? Olen yrittänyt mulkata tuota Flood clear-asetusta ja kokeillu sitä kaasun käyttämistä 3 kertaa pohjassa ilman tulosta.
(Suuttimet on toistaiseksi sijoitettu kohtisuorasti imukanavaan nähden aiheuttaen huonon startin)
MS2,Extra-koodi (Fuel only) käytössä.
Posted: Thu Sep 18, 2008 21:30
by teg
Cranking PW vaikuttaa starttikierrosten ruiskutusmäärään. Katso että cranking rpm ei ole liian matala tai korkea.
Posted: Fri Sep 19, 2008 8:39
by Jankos
Ja ettei cranking table ole täynnä nollia.
Re: Suuttimet ei aukea käynnistyksessä.
Posted: Fri Sep 19, 2008 21:17
by Raaseri
Palikka wrote:Olen yrittänyt mulkata tuota Flood clear-asetusta ja kokeillu sitä kaasun käyttämistä 3 kertaa pohjassa ilman tulosta.
(Suuttimet on toistaiseksi sijoitettu kohtisuorasti imukanavaan nähden aiheuttaen huonon startin)
MS2,Extra-koodi (Fuel only) käytössä.
Mikä sulla on flood clearissa se TPS arvo? Jos arvo on pienenpi kuin TPS-anturin antama arvo startatessa niin se ei suihkuta bensaa yhtään ennen kuin kierrokset nousee käynnistyskierrosten yli (sama valikko "cranking RPM). Esim jos sulla on siinä arvo "0" ja sun TPS-anturi antaa kaasu ylhäällä arvoa "30", niin polttoainetta ei tuu yhtään... Olikohan tarpeeks epäselvästi pikku pöhössä sanottu?

Posted: Fri Sep 19, 2008 21:50
by Höylä
laita nyt aluksi vaikka tälläiset arvot sinne asetuksiin, niin voi jotain toivoa olla saada kone käyntiin... ei se kone käyntiin lähde, jos ei se saa edes pientä ryyppyä...
noilla asetuksilla kone saa 2 x ryypyn ja kaikki (kaikki 2, mihin olen megan asentanut

) koneet on tuolla kartalla hörähtäneet ekalla käyntiin...
+4 -> 71 C väli ainakin tuntuu toimivan hyvin, pakkasilla en ole vielä päässyt testaamaan, eli kylmempi pää kaipaa tod.näk. vielä lisää bensaa... mutta ompahan ainakin joku perusta mistä lähteä rakentamaan...
eikä se 3 x kaasun polkaisu mitään auta, jos tämä kartta ei ole kunnossa... 0x jotain on kuitenkin yhä se 0...
Posted: Sat Sep 20, 2008 18:05
by Palikka
Joo palataan tähän myöhemmin. Nokan hammasratas lähti heilumaan ja nyt ampuu imusarjasta liekit ku yrittää startata... Sain kuitenkin säädettyä sen verran että kone lupaa joka yrittämällä jopa kammesta vääntämällä mut tyssää tuohon kipinään imuvenan ollessa vielä auki.
Niin konehan oli armeijan käyneille tuttu UAZista ,2.445 litranen suora nelonen. Kaameeta ryyppyä se tarvitsi kaasarillakin.