Kipinät kohdalleen
Posted: Thu Aug 21, 2008 22:51
Missähän mahtaa olla vika, kun yksikään kipinä ei satu osumaan kohdalleen ollenkaan.
Konehan on siis Fordin V8 varhaisemmalta rautakaudelta eli Y-Block hukkakipuna-suorasytkällä.
Sytkäkivinä ISL9V3040P3:t
Mustangin suorasytkäpuolat
36-1 Triggeri kampuralla
1GT101DC-HALL
Tiedän, että tuo HALL-ei ole tarpeeksi nopea 36-hampaisella, mutta logissa ei ole piikkejä ja lukee aivan nätisti starttauskierroksiakin.
Joten luulisi toimivan ainakin alemmilla kierrosalueilla.
Kipinä tulee tulpalle asti, joten vika ei liene sytkäkivissä eikä puolissa.
Sytkäjärjestys on tarkastettu tieteellisen tarkasti aina piirilevyltä tulpille saakka.
Triggeri on asetettu nyt niin, että kun ykköspytty on 55 astetta ennen yläkuolokohtaa, niin HALL ottaa kolon jälkeen ensimmäiseltä hampaalta käskyn.
HR10g koodi poltteli repullisen sulakkeita, kun jätti puolille virrat makaamaan, joten vaihdoin uusimpaan normi extra-koodiin ja polttelu loppui, mutta imuputkissa raikaa edelleen.
http://i188.photobucket.com/albums/z132 ... 1219351813
Konehan on siis Fordin V8 varhaisemmalta rautakaudelta eli Y-Block hukkakipuna-suorasytkällä.
Sytkäkivinä ISL9V3040P3:t
Mustangin suorasytkäpuolat
36-1 Triggeri kampuralla
1GT101DC-HALL
Tiedän, että tuo HALL-ei ole tarpeeksi nopea 36-hampaisella, mutta logissa ei ole piikkejä ja lukee aivan nätisti starttauskierroksiakin.
Joten luulisi toimivan ainakin alemmilla kierrosalueilla.
Kipinä tulee tulpalle asti, joten vika ei liene sytkäkivissä eikä puolissa.
Sytkäjärjestys on tarkastettu tieteellisen tarkasti aina piirilevyltä tulpille saakka.
Triggeri on asetettu nyt niin, että kun ykköspytty on 55 astetta ennen yläkuolokohtaa, niin HALL ottaa kolon jälkeen ensimmäiseltä hampaalta käskyn.
HR10g koodi poltteli repullisen sulakkeita, kun jätti puolille virrat makaamaan, joten vaihdoin uusimpaan normi extra-koodiin ja polttelu loppui, mutta imuputkissa raikaa edelleen.
http://i188.photobucket.com/albums/z132 ... 1219351813