kun aukaisen ton mstweakin niin se sanoo että Failed loading VSSFactor.inc
haulla löytyi paljonkin mstweak juttua mutta ei kyseistä ongelmaa tuntunut kellään olevan. olen yrittänyt etsiä netistä ja koneeltani tuota tiedostoa mutta ei löydy mistään. eikä löydä crossover pointseja varmaankaan tuosta syystä?! kahdesta eri paikasta olen ladannut zip paketin useita kertoja ja asentanut sen koneelle moneen kertaan ohjeiden mukaan mutta aina sama juttu mitä teen väärin??
nythän tuo jotain teki kun laitoin ekaksi open raw data map?! crossover point on 0.65 ja silti säätää niin laihalle ettei pintakaasulla ajosta tule mitään.. pitää vähän korjata käsin tuota karttaa...kun ois vara laajakaista lambdaan taitas se kyllä maksaa ittesä takas
Oikeastaan, vaihda suosiolla Megalogvieweriin. On helpompi käyttää ja muutenkin nykyaikaisempi. Muista myös asentaa Java koneelle jos sitä ei vielä ole.
Toiseksi, koita hankkia se laajakaista. Säästää aikaa, vaivaa ja hermoja. Sekä lopputulos on parempi.
joo olen käyttänytkin tota logwieveriä. ja olen samaa mieltä että on helpompi. mutta kun kaikki tuntuu kehuvan niin sitä mstweakiä niin ajattelin että pitäs kai sitäkin koittaa:D ja tänään ajeltiin kaverin kanssa niin olipa muuten hyvä säätää repsikasta käsin normaaliajon alueet on säädetty nyt stokiometriseen ja siitä pitäs kai nyt sitten rueta vähän laihentamaan tuota kruisailualuetta... ei keritty säätää yli 4000rpm mutta pitänee hoitaa nuo wieverillä ja ei ole siellä niin tarkkaa kun harvoin menee sen yli. 100km/h menee jo 3200-3300rpm pintakaasulla. se laajakaista pitäs kyllä hommata vaan kun ei taida saada alta 200€ sytkää arveluttaa rueta säätämään... pitäs varmaan jonkin verran aikaistaa mutta mitäpä jos en kuulekkaan nakutusta jos semmosta ilmenee..... ja eka projekti niin ei tuo persdynokaan varmaan kovin tarkka ole
Joo vajaa 200e maksaa tuo LC-1.. Mutta ei se ainakaan mun mielestä kovin paha hinta oo kun vertaa että tulee sulaneita mäntiä tms väärin lambdasäädön takia säädetyn kartan takia tai vastaavaa!