sytkäkartan säätäminen
Posted: Wed Jul 02, 2008 9:55
olisko kellään jonkinlaista ohjetta miten kannattas aloittaa sytytyksen säätäminen? moottori nissan L18 eli alunperin oli kärjellisellä jakajalla varustettu. nyt VAG hukkakipinäpuola megan ohjaamana. tuo VE taulukon säätäminen on selvillä mutta sytkäpuoli on vähän vaikea. generaattorilla kun luo kartan niin se on todella huono. arviolta saa sinne päin tietysti mutta onko se vaan kokeiltava että millä ennakolla vetää parhaiten? osakaasulla ennakkoa pitänee olla suht koht reilusti kun laihalla seoksella ajetaan ehkä joku 35-40 astetta??? täyskaasu nakutusrajalle ja siitä 2-4 astetta pudottaa niin on turvallinen ajella. miten helposti nakutus on yleensä kuultavissa(tietysti tapauskohtainen). olenko aivan metsässä?? 
