Audi 200 Quattro
Posted: Mon May 05, 2008 19:55
Audi 200 Quattro -85, kiinteillä lukoilla, alkup. K-Jetronic
2006 keväällä aloitettu projekti, jonka suurena apuna oli samanlainen jo megatettu auto. Aluksi säädöt kuitenkin menivät päin persettä ja koneesta sulateltiin mäntiä. Talvella 2007 Mega-purkki tyhjensi muistinsa, ilmeisesti alhaiseksi päässeen akun varauksen takia. Nykimisongelmaa tasakaasualueella ilmeni 2009 kesällä drifting-kilpailun jälkeen, imuilman lämpöanturin elementti oli sulanut! Ongelmat on selvitetty sitä mukaa kun niitä on ilmennyt ja Audi toimii käyttöautona verrattain luotettavasti.
Reseptin tynkää
- Megaruutta 2.2 (Partco)
- Lucas 400 cc suuttimet
- Kansi portattu Street turbolla
- ABT Sportsline 280° katuviritysnokka
- Holset HX40 65/62 mm, josta imupuoli kiillotettu ja pakopesä keraamisella pinnoitteella
- Eskilstuna säädettävä hukkis + bleedi ohjaamossa
- Välijäähy Mitsu Evo VIII
- Baileyn säädettävä dumppi
- PLX SM-AFR laajakaistalambda
- Street turbon säädettävä nokkapyörä
- ARP kannenpultit
- Kolmikerros-teräskansipahvi
- Mahle vakiokoon (79,5) takomännät
- Valtonen Motorsport tuubisarja Thermotec-palttoolla
- 3 tuuman Simons-pakoputkisto, sinkitty
- BMC kaksoiskartio filsu
- Harisen B-paineensäädin
- Mittareita riittävästi
Suunnitteilla: Parempi imusarja!!!
2006 keväällä aloitettu projekti, jonka suurena apuna oli samanlainen jo megatettu auto. Aluksi säädöt kuitenkin menivät päin persettä ja koneesta sulateltiin mäntiä. Talvella 2007 Mega-purkki tyhjensi muistinsa, ilmeisesti alhaiseksi päässeen akun varauksen takia. Nykimisongelmaa tasakaasualueella ilmeni 2009 kesällä drifting-kilpailun jälkeen, imuilman lämpöanturin elementti oli sulanut! Ongelmat on selvitetty sitä mukaa kun niitä on ilmennyt ja Audi toimii käyttöautona verrattain luotettavasti.
Reseptin tynkää
- Megaruutta 2.2 (Partco)
- Lucas 400 cc suuttimet
- Kansi portattu Street turbolla
- ABT Sportsline 280° katuviritysnokka
- Holset HX40 65/62 mm, josta imupuoli kiillotettu ja pakopesä keraamisella pinnoitteella
- Eskilstuna säädettävä hukkis + bleedi ohjaamossa
- Välijäähy Mitsu Evo VIII
- Baileyn säädettävä dumppi
- PLX SM-AFR laajakaistalambda
- Street turbon säädettävä nokkapyörä
- ARP kannenpultit
- Kolmikerros-teräskansipahvi
- Mahle vakiokoon (79,5) takomännät
- Valtonen Motorsport tuubisarja Thermotec-palttoolla
- 3 tuuman Simons-pakoputkisto, sinkitty
- BMC kaksoiskartio filsu
- Harisen B-paineensäädin
- Mittareita riittävästi

Suunnitteilla: Parempi imusarja!!!