Page 1 of 1
Opel x20xev puola SAGEM 2 526 055 A
Posted: Sat Mar 22, 2008 15:16
by Karppa
Eli tommosesta mosasta kys puola jolla ois tarkoitus alkaa pätkyttään toyotan 4a-f:ää. Eli eikös tän mukaan
http://personal.inet.fi/koti/karppa12/x20xev_puola.JPG 3-nastaan tule 12v ja 1 ja 2 nastaan boxilta liipaisut? Liipaisut hoitaa mega sytkäkivillä varustettuna.
Korvaako GTG12N60A4-kivi VB921ZVFI-kiven? datalehtiä en osaa vertailla.
Ja sitten teen tarvittavat muutokset jotka on
http://koti.mbnet.fi/tnokkone/Clipboard02.jpg boxille ja otan r25 ja r28 jaloista feteille liipaisun? Boxina siis partcon 2.2
Re: Opel x20xev puola SAGEM 2 526 055 A
Posted: Sat Mar 22, 2008 16:10
by Vauhtivaunu
Tuon ohjeistuksen mukaan kyllä.
Karppa wrote:
Korvaako GTG12N60A4-kivi VB921ZVFI-kiven? datalehtiä en osaa vertailla.
Ei vaan ollu
HGTG12N60A4? Jos oli, niin en menisi laittamaan. Löytyy parempiakin korvaajia, kuten ISL9V3040.
Karppa wrote:
Ja sitten teen tarvittavat muutokset boxille ja otan r25 ja r28 jaloista feteille liipaisun? Boxina siis partcon 2.2
jep.
Posted: Sat Mar 22, 2008 16:33
by Karppa
Taidampa pitää ton VB921ZVFI-kiven niin pääsee helpommalla. Kiitti näistä, näillä pääsee alkuun
Posted: Thu May 08, 2008 20:07
by Hannes
Tuo puola on ilmeisesti runko maadoitettu?
mikäs tuo 4 nastan tarkoitus on? kun ei mistään selviä
Posted: Wed May 21, 2008 20:39
by Karppa
En kyllä jaksa uskoa että olisi rungosta maadoitettu. Kait toi viimeinen on maa? Perhana viel pari viikkoo sitte oli pihassa auto jossa oli sama puola mutta en muistanut mitata että tuleeko yhteen maa :/
Minkäslaisia latausaikoja ton kans uskaltaa käyttää, ohjaamaan tulee siis 2x VB921
Posted: Wed May 21, 2008 21:27
by _P_
Tuon autodatan mukaan pinniin 3 akkujännite, 1 ja 2 megalta sytkäkivet. 4 pinnistä ei sitten kerrotakaan mitään, onkohan siinä edes mitään kiinni, koeta mitata. En nyt ensihätään siihen kytkisi yhtään mitään.
Tosion resistanssihan mitataan torneista joihin tulppien johdot tulee kiinni (niinkuin tuossa lukeekin toki).