Hall vai vr anturi?
Posted: Sat Mar 08, 2008 19:45
Terve
Vauhtipyörään ois tarkoitus jyrsiä kolot triggeröintiä varten ja kysymys on siitä kummanlainen tunnistin on toimivampi.
Minkälaisia vaatimuksia näillä on kolojen koon suhteen?
Moottori on 4syl. ja kiertää 7500 rpm, vauhtipyörän halkaisijaa en ole mitannut, varmaakin n.25cm
Molemman tyyppisia tunnistimia löytyy taskusta joten sen puoleen ei väliä, hall-tunnistin on opelin x16xel:n nokkatunnistin ja pelkkä tunnistin on magneettinen että ei ilmeisesti tarvitse muuta kuin rautaa parikseen.
Vauhtipyörään ois tarkoitus jyrsiä kolot triggeröintiä varten ja kysymys on siitä kummanlainen tunnistin on toimivampi.
Minkälaisia vaatimuksia näillä on kolojen koon suhteen?
Moottori on 4syl. ja kiertää 7500 rpm, vauhtipyörän halkaisijaa en ole mitannut, varmaakin n.25cm
Molemman tyyppisia tunnistimia löytyy taskusta joten sen puoleen ei väliä, hall-tunnistin on opelin x16xel:n nokkatunnistin ja pelkkä tunnistin on magneettinen että ei ilmeisesti tarvitse muuta kuin rautaa parikseen.