Page 1 of 1

E30 M20B25 TURBO

Posted: Thu Feb 28, 2008 23:05
by jantunen
Dodii viimekesä ajeltu megaruutan voimin, toki ilman ahdinta! tälläsellä kokoonpanolla.

- Megasquirt 1 v2.2
- Trikkeripyörässä kolme nastaa (hiottu alkup 60-2 pyörästä muutama pois :D )
- Honeywell hall-anturi
- Bosch (kopio)139 loppuinen sytkämoduuli
- Cossun imuilman anturi
- Orkkis vedenlämpöanturi
- Innovate LC-1 laajakaista lambdapaketti

Ahdistus projekti hieman pidentää listaa 8)

- Holset HX40 motorsport pesillä
- Proturbon pakosarjan jatke
- Säädettävä b.paineensäädin
- Walbro 255 b.pumppu
- Bosch 378cc suuttimet
- Sachs "618" kytkinasetelma
- M3 kytkinlevy

Tuolla muutama kuvatus!
http://s169.photobucket.com/albums/u214/janatuunen/

Tässä pari pätkää Autossa ei vielä putkistoa :twisted:

http://s169.photobucket.com/albums/u214 ... inaaII.flv

http://s169.photobucket.com/albums/u214 ... uhinaa.flv

Posted: Thu Nov 27, 2008 15:43
by jukka81
Siististi kyllä rakennettu! :shock:

Sait privaa.

Posted: Sat Nov 29, 2008 19:28
by jantunen
jukka81 wrote:Siististi kyllä rakennettu! :shock:

Sait privaa.
Kiitokset!

Privaan vastattu!

Posted: Sat May 30, 2009 10:36
by jantunen
Ulkonen portti piti laittaa kiinni, ahdot karkailivat yli kiloon tolla integroidulla portilla. Nyt ahdot on kurissa, portti on kopio tial 46mm ilmeisesti nuo portit on toimineet moitteetta. Mega on toiminut niiku pitääkin ei mitään häiriöitä tms... Hukkakipinäpuola varmaan tulossa jossain vaiheessa, saikos sen toteutettua tolla kolmenastasella triggeripyörällä?




Pari kuvaa.
Image

Image

Posted: Sat May 30, 2009 13:28
by Vauhtivaunu
jantunen wrote: saikos sen toteutettua tolla kolmenastasella triggeripyörällä?
Saa, kun laittaa nokka-akselille triggerin (second trigger).

Posted: Sun Jun 07, 2009 21:23
by säveltäjä
Syy minkä takia noi nastat on pois ajettu???

Posted: Tue Jun 09, 2009 20:14
by jantunen
Silloin tuntui selvimmältä ratkaisulta, kun nuo vr-muuntimet ei oikein tahtoneet pelata :roll: Hienosti se on kyllä toiminut tolla 3-nastasella, eli ei häiriöitä tai mystistä pätkimistä....

Posted: Thu Jul 16, 2009 23:16
by jantunen
Vihdoin penkitetty.
339.9HV
444.3NM
Painetta 0,8
Rajotin 6000rpm

Posted: Sun Aug 09, 2009 15:00
by Miku_s
jantunen wrote:Vihdoin penkitetty.
339.9HV
444.3NM
Painetta 0,8
Rajotin 6000rpm
ihan kiitettävät lukemat

Posted: Fri Nov 06, 2009 23:16
by jantunen
Kesä ajeltu, eikä mitään ongelmia autossa eikä ruutassa. Auto jälleen talviunilla :wink:

Re: E30 M20B25 TURBO

Posted: Thu Feb 17, 2011 19:35
by jantunen
Pari kuvaa PPF:n pakopesän lämpösuojasta. Kesän odotus jälleen kova autolle ei tehty mitään talven aikana :oops:

Image

Image