Page 1 of 1

Suzuki GSX-R 1100 -90

Posted: Thu Aug 16, 2007 17:51
by joop
Noniin, kai tämän uskaltaa jo laittaa tänne menestystarinoihin.

Pyörä siis GSX-R 1100, alkuperäiset 36mm kaasuttimet korvattu uudemman ruiskusuzukin 42mm kaasuläppäkoteloilla joista toisioläpät poistettu. Suuttimet niin ikään uudemman suzukin 280cc/min virtaavat. Bensapumppuna MSD2225, bp-säädin 3bar opelin v6-moottorista. Levy on partcon rakennussarjasta kasattu.

Polttoainetta säädellään alpha-n algoritmillä johtuen isoista erillisistä läppäkoteloista. Pyörä toimii mielestäni yllättävän hyvin noilla Artun GSX:n kartoilla(isot kiitokset näistä Artulle). Reg-fuelia, cranking asetuksia jne. piti tietysti vähän säätää ennenkuin mopo lähti käymään, johtuen erikoikoisista suuttimista, kaasuläpistä yms. Normaali ajossa ei oikeastaan huomaa mitään valittamisen aihetta, afr pyörii siinä 14-15 tuntumassa. Kiihdytysrikastukset eivät ole vielä käytössä joten nopea kaasun avaus aiheuttaa pientä arpomista että mennäkö vaiko eikö.

Mittaristona toimii nopeutta, kierroslukua, kiihtyvyyttä, varttimailia jne. mittaava veypor-mittari sekä vems round laajakaista lambda(egt optiolla).

Seuraavaksi ohjelmassa luonnollisesti kovaa säätämistä ja tulevaisuudessa varmaan sytytyskin megalla. Artulla oli ilmeisesti jonkinlaisia visioita tuosta ärrän sytytyksen ohjauksestakin joten toivottavasti yhteistyö jatkuu senkin asian tiimoilta.

Pientä ulkonäköpäivitystä pyörään on myös tehty vaihtamalla K3-K4 katteet ja kiillottelemalla osia.

Image

Posted: Thu Aug 16, 2007 21:53
by voicecoil
perhana että on mehukkaan näköinen pyörä..

Posted: Tue Aug 21, 2007 7:11
by cockjerry
On kyllä hieno! Yleensä ei noista katevehkeistä niin diggaa, mutta tää on hieno.

MS2extrassa näytti olevan prätkissä käytetty twin trigger tuki valmiina. Ei tarvis vaan alkaa duunaamaan sytkäpyörää ym.

http://www.msextra.com/ms2extra/MS2-Ext ... n.htm#twin

Posted: Tue Aug 21, 2007 17:25
by joop
cockjerry wrote:MS2extrassa näytti olevan prätkissä käytetty twin trigger tuki valmiina. Ei tarvis vaan alkaa duunaamaan sytkäpyörää ym.

http://www.msextra.com/ms2extra/MS2-Ext ... n.htm#twin
Taitaa tuo example-kuva muuten olla 1052cc(86-88) öljyärrästä, tässä uudemmassa 1127cc(89-92) koneessa ei vaan ole ennää kahdella anturilla sytytys.

Kuva:
Image

Noh, täytyy perehtyä tuohon syttyhommaan paremmin sitten kun saa säädöt kohdalleen ja ajohalut tyydytettyä.