Kawa 750 GPZ Turbo
Posted: Tue Jun 26, 2007 20:24
Sattuisiko joku tietämään, mikä on helpoin tapa järjestää sytytyksenohjaus kyseiseen pyörään?
Pyörässä on kaksi kappaletta Dyna-puolapaketteja, jotka ilmeisesti hoituvat kahdella VB921-kikkareella etuvastuksella tai ilman, riippuen ensiövastuksesta.
Varsinainen ongelma onkin sitten tuo trikkeröinti.
Koneessa on kaksi vr-anturia ja yksi tappi kampiakselilla.
Ilmeisesti pitää virittää jonkinnäköinen (4-1) triggeripyörä ja vetää toinen anturi LM1815 kanssa squirttiin kiinni?
Helpompaa tapaa ei taida olla?
Mites sitten tuo lämpötila-anturi?
Vaatiiko se jotain erityistoimenpiteitä, kun pyörä on ilmajäähdytteinen?
Pyörässä on kaksi kappaletta Dyna-puolapaketteja, jotka ilmeisesti hoituvat kahdella VB921-kikkareella etuvastuksella tai ilman, riippuen ensiövastuksesta.
Varsinainen ongelma onkin sitten tuo trikkeröinti.
Koneessa on kaksi vr-anturia ja yksi tappi kampiakselilla.
Ilmeisesti pitää virittää jonkinnäköinen (4-1) triggeripyörä ja vetää toinen anturi LM1815 kanssa squirttiin kiinni?
Helpompaa tapaa ei taida olla?
Mites sitten tuo lämpötila-anturi?
Vaatiiko se jotain erityistoimenpiteitä, kun pyörä on ilmajäähdytteinen?