Page 1 of 1

Probleema MT:n kanssa

Posted: Thu Jun 07, 2007 14:46
by STi13
Eli prossussa versio 29v ja MT2.25. 36-1 pyörä ja Honeywellin Hall. Käytössä extra koodi. Asetukset pitäis olla kondiksessa, mutta esim startatessa näyttää kierroksia 1900-2700???(saa liikaa eikä käynnisty) Boxi myös "tiltannu" monta kertaa niin, että kun pistät virrat päälle bensapumppu jää naksuttamaan päälle 2sek päällä 2sek pois ja mittarit MT:ssä näyttää ihan mitä sattuu. Poistuu prossun uudelleen päivityksellä. Onko kellään käynny vastaavaa ja mitä tehdä??

Posted: Thu Jun 07, 2007 15:46
by turbosbc
Sulla on luultavasti joku ristiriita asetuksissa. Tarkista siis.

Re: Probleema MT:n kanssa

Posted: Thu Jun 07, 2007 15:55
by jake74
STi13 wrote:Boxi myös "tiltannu" monta kertaa niin, että kun pistät virrat päälle bensapumppu jää naksuttamaan päälle 2sek päällä 2sek pois ja mittarit MT:ssä näyttää ihan mitä sattuu. Poistuu prossun uudelleen päivityksellä. Onko kellään käynny vastaavaa ja mitä tehdä??
mulla teki kans tota alku aikoina ku sahasin käyntii monta kertaa käynistymättä.

Posted: Fri Jun 08, 2007 5:48
by JaniM
Minkäskokoiset hampaat ja trikkerin koko? Toi iso Haniwelli tarttee 10mm rakoa hampaiden väliin ja olikohan se hampaan leveys 6x8 vai 10 mm.
Siinä anturispecsissä oli minimi mitat.

Posted: Sat Jun 09, 2007 12:59
by STi13
Nyt lukee pulssit ja kierrokset näkyy oikein, mutta suuttimet ei aukea käynnistettäessä. Aloitussuihkaus tulee vain toiselle suutinparille, komponentit OK, mutta prossu ei anna pimeänä olevalle parille ohjausta (mitattu). Kokeiltu myös toisella ja toimivalla prossulla ja sama homma. Joten voiko koodissa tai MT:ssä olla häikkää vai onko joku perustavaa laatua oleva asetus pielessä?? Auttakaa miestä mäessä!!

Mistä vois löytää toimivan ja yhteensopivan prossun tiedoston ja MT:n??

Posted: Sun Jun 10, 2007 17:24
by I_me
Voisiko olla staged injection päällä?

Posted: Tue Jun 12, 2007 9:29
by STi13
....mistäs toi asetus löytyy, kun en sitä etsiskelyistä huolimatta saanut käsiini?

EDIT;
Sokea kai olen kun ohi meni mutta löytyhän se, eikä ole päällä.

Posted: Tue Jun 12, 2007 14:16
by Vauhtivaunu
Ja johdot on käyty vastusmittarilla läpi, että ei oo poikki mistään? Kaikki anturitiedot näkyy oikein?

Posted: Tue Jun 12, 2007 17:14
by SamiH
Onhan valikosta Advanced -> fuel table selection, kohta Pulse inj2 during cranking päällä?

Samaten Injector channel 2: use table, pitäisi olla 1

Toisesta suutinpankistako tulee polttoainetta?

Posted: Wed Jun 13, 2007 7:52
by STi13
Kyllä noi asetukset on just niinkuin edellä esittelit. Samoin johdot on käyty läpi eikä ole katkoksia. Kaikki anturitiedot tulevat myös oikein. Tosin starttauksessa näyttää kierroksia 70 -90, joten onko noi oikeat???